پیشکسوت کهکشانی ها: رفتن مسی، رئال مادرید را هم آزار داد

پیشکسوت کهکشانی ها: رفتن مسی، رئال مادرید را هم آزار داد

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره باشگاه رئال مادرید معتقد است رفتن فوق ستاره آرژانتینی از لالیگا و بارسلونا، روی عملکرد کهکشانی ها هم اثرگذار است و آن ها را در درازمدت دچار ضعف خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه El Pais، خورخه والدانو، بازیکن افسانه‌ ای سال‌ های دور رئال‌ مادرید در گفت و گو با خبرنگاران این رسانه درباره جدایی لیونل مسی از بارسلونا و لالیگا می گوید:

"این حس وجود دارد که بارسلونا پول لازم برای نگه داشتن لیونل مسی را نداشته است. یک داستان توهم آمیز شکل گرفت و همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. جوری که تصور می‌ شد مسی را از باشگاه بیرون انداخته اند. خروج افسانه‌ ای چون مسی نه تنها دردناک است بلکه توضیحی هم برای او وجود ندارد."

خورخه والدانو که سابقه بازی و مربیگری در تیم رئال مادرید اسپانیا را در کارنامه خود دارد و پست های مدیریتی را هم در فوتبال بر عهده داشته است، در ادامه افزود:

"جدایی لیونل مسی از آبی اناری ها، رئال مادرید را هم بسیار آزار داد زیرا تیم‌ ها بر اساس رقبایشان هم ارزیابی می‌ شوند. از مسی به عنوان نابغه فوتبال یاد خواهد شد اما این موضوع تنها به بارسلونا تعلق ندارد و این مسأله ناراحت کننده است."

9404