گزارش روز؛ آخرین وضعیت مصدومان بایرن مونیخ

گزارش روز؛ آخرین وضعیت مصدومان بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - در ابتدای فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های آلمان، تعدادی از بازیکنان باواریایی ها مصدوم شده اند که در این میان، برخی از آن ها در مسابقات ملی اخیر دچار آسیب دیدگی گشته اند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، با پایان یافتن تعطیلات فیفا دی، بایرن مونیخ یکی از حساس ترین دیدارهای نیم فصل نخستش در بوندسلیگا را در برابر لایپزیش انجام خواهد داد.

اما حضور ملی پوشان بایرن مونیخ در ترکیب کشورهای خود با چند مصدوم همراه شده است.

در همان روزهای اول فیفا دی، توماس مولر، اوپامکانو و تولیسو به سبب آسیب دیدگی به مونیخ بازگشتند. هر سه این بازیکنان فعلا در حال انجام تمرینات انفرادی هستند و به تمرینات تیم ملحق نشده اند؛ هر چند یولیان ناگلزمان امیدوار است تا مولر و اوپامکانو هر چه زودتر به ترکیب بازگردند.

خبر خوش در این بین بازگشت هرناندز و پاوارد به تمرینات تیمی است. همچنین استانیسیچ و روکا نیز توانسته اند با تیم تمرین کنند و اگر مشکل و اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، احتمال حضور این افراد در دیدار شنبه دور از ذهن نیست.

وضعیت آلفونسو دیویس نیز هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. فونزی اخیرا دچار آسیب دیدگی شد و در انتظار انجام آزمایشات برای مشخص شدن میزان  مصدومیتش است.

ضمن آن که کینگزلی کومان نیز آسیب دیدگی جزئی دارد و ممکن است دیدار فرانسه با فنلاند را از دست بدهد.

و در آخر این که مارسل سابیتزر، خرید جدید تیم که از لایپزیش آمده، با وجود پشت سر گذاشتن تست های عملکردی، همچنان دور از ترکیب است و تمرینات را به صورت انفرادی دنبال می کند.

9404