واکنش تند فن‌خال به سوال یک خبرنگار: تو درکی از فوتبال نداری!

واکنش تند فن‌خال به سوال یک خبرنگار: تو درکی از فوتبال نداری!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد اما در مقابل سوال یک خبرنگار، واکنش تندی از خود نشان داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های هلندی، لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی فوتبال هلند که تیمش در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 حضور دارد، در نشست خبری قبل از بازی هلند برابر ترکیه شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

اما اتفاق ویژه در این کنفرانس مطبوعاتی، واکنش فن خال به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در این نشست بود.

سوال و جواب و واکنش های دو طرف در این گفت و گو را در ادامه می خوانید؛

خبرنگار:

"به نتایج سایر تیم ها نگاه کنید. ایتالیا را ببینید که قهرمان اروپاست و دو تساوی داشته است. فوتبال تدافعی خودش را نشان داده است و برخی آن را تحسین می کنند. اما کسی که این سبک از بازی را تحسین می کند، خودت هستی. تو همیشه دنبال این هستی که مثل چلسی و لیورپول بازی کنی. کار ما خیلی آسان نیست. آیا این در نظر تو فوتبال تدافعی است؟"

فن خال با صدایی بلند:

"به هیچ وجه؛ تو اصلا از این مسأله سر در نمی آوری. متأسفم که این را می گویم ولی تو فقط یک خبرنگار هستی. می خواهی درک خودت را ابراز کنی ولی هیچ درکی از فوتبال نداری. درک تو از خبرنگاری است و در آن فوق العاده هستی. مثلا جلب توجه می کنی و این طور چیزها... ولی می توان با سیستم ۲-۳-۵ یا ۳-۲-۵ بسیار خوب حمله کرد. چلسی هر بار این را با چینش متفاوت نشان می دهد. من به احترام آقای توخل کلاه از سر بر می دارم چون او از اواسط فصل گذشته روی کار آمد."

خبرنگار:

"پس تو در بازی فینال لیگ قهرمانان از عملکرد چلسی بیشتر از منچستر سیتی لذت بردی؟"

فن خال:

"بله قطعا! باید کتاب مرا بخوانی که البته تو این کار را نکرده ای!"

9404