سرمربی لبنان: نحوه مقابله با سون یک راز است

سرمربی لبنان: نحوه مقابله با سون یک راز است

پایگاه خبری فوتبالی- ایوان هاسک، سرمربی لبنان، که امروز در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت مدعی شد که تیمش برای دفاع به میدان نخواهد رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دو تیم کره جنوبی و لبنان در دومین دور از دیدارهای گروه آ از مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در آسیا امروز از ساعت 15:30 به وقت ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هافبک، مربی این تیم، در کنفرانس خبری غیرحضوری خود در آستانه این بازی حضور پیدا کرد. این دو تیم پیش از این در مرحله قبلی مسابقات نیز رو در روی یکدیگر قرار گرفته بودند و در آن بازی کره موفق شد در ماه ژوئن با نتیجه 1-2 از سد لبنان عبور کند. اما تیم لبنان حالا به تیم متفاوتی تبدیل شده است.

ایوان هاسک از جمهوری چک هدایت این تیم را بر عهده گرفته و اردویی 10 روزه در آنتالیا پیش از برگزاری این مسابقات نیز برگزار کرده تا توانایی سازماندهی تیمش را بالا ببرد. آنها پس از اردوی ترکیه، ده روز زودتر نیز به امارات رفتند تا پیش از بازی برابر تیم ملی این کشور به خوبی آماده شوند، دیداری که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هاسک مدعی شد که پیروزی برابر کره جنوبی در خانه این تیم بسیار دشوار است اما با این حال آنها عقب نخواهند کشید و برای دفاع به میدان نمی‌آیند. او در آستانه این دیدار گفت:« کره قوی‌ترین تیم گروه است. من انتظار دارم که بازی برابر این تیم بسیار سخت باشد.»

او در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای متوقف کردن بازیکنان هجومی کره جنوبی شامل سون هیونگ مین از تاتنهام و هوانگ اوی جو از بوردو چیست گفت:« این یک راز است.»

هاسک در ادامه اضافه کرد:« بازیکنانی در کره حضور دارند که برای تیم‌های بسیار خوبی در سراسر جهان توپ می‌زنند اما ما قصد دفاع در برابر آنها را نداریم.»

او در پاسخ به این سوال که نظرش درباره «ضدفوتبال» که مختص تیم‌های خاورمیانه است اظهار داشت که او شخصا قصد ندارد با عملکرد دفاعی در زمین حاضر شود.

7474