جدیدترین گزینه رئال مادرید در خط هافبک: ستاره بلژیکی لسترسیتی

جدیدترین گزینه رئال مادرید در خط هافبک: ستاره بلژیکی لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که یوری تیلمانس بازیکن بلژیکی لستر مشتریان زیادی دارد که یکی از انها رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، تیلمانس تا سال 2024 با لستر قرارداد دارد و به همین خاطر احتمال جدا شدنش در سال آینده یعنی دو سال مانده به اتمام قراردادش زیاد است. رئال مادرید ، بارسلونا و منچستریونایتد شرایط خرید این بازیکن را دنبال می کنند. البته خرید تیلمانس آسان نیست چرا که لستر مبلغ بالایی را برای فروش وی درخواست خواهد کرد. این هافبک در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 55 میلیون یورو می ارزد.

به نظر می رسد که در حال حاضر جدی ترین گزینه رئال مادرید در خط هافبک، پل پوگبا است. هافبک فرانسوی برای تمدید با یونایتد به توافق نرسیده و در تابستان بعدی به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و به همین خاطر رئال مادرید با دقت شرایط جذب وی را دنبال می کند. اما اگر پوگبا به رئال مادرید نیاید، تیلمانس نیز می تواند یکی از گزینه ها باشد. این بازیکن در سالهای اخیر در لیگ انگلیس و تیم ملی کشورش عملکرد خوبی داشته و توانسته نگاه ها را به سمت خودش جلب کند.خط هافبک رئال مادرید با کروس، کاسمیرو و مودریچ سن نسبتا بالایی دارد و مدیران رئال پس از خرید کاماوینگا به دنبال جذب بازیکنانی دیگر برای جوان سازی آن هستند.

4125