ناگلزمان: زابیتسر یک بازیکن چند پُسته است/ ممکن است موهایم را بتراشم!

ناگلزمان: زابیتسر یک بازیکن چند پُسته است/ ممکن است موهایم را بتراشم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی جوان باواریایی ها در یک نشست خبری شرکت کرد و ضمن پاسخ دادن به سوالات مختلف، اعلام کرد که اگر موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا شود، ممکن است موهای سرش را بتراشد! 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی فوسبال نیوز، یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق لایپزیش فصل جدید را با بایرن مونیخ آغاز کرد و رفته رفته نمایش بهتری نشان داد. طبق این گزارش، سرمربی بایرن مونیخ در یک جلسه پرسش و پاسخ مجازی به سوالات مختلف پاسخ داد. او درباره توماس مولر گفت:

"مولر یک بازیکن بسیار مهم برای ماست. او اهمیت زیادی برای جو درون زمین و بیرون آن دارد. البته فوتبال را هم با هوش زیاد بازی می‌ کند. او در تمرینات به عنوان مربی کار می‌ کند. مولر خیلی از چیزها را زود یاد می‌ گیرد. او استعداد بالایی برای مربیگری دارد. البته او به شکل خوشایندی آموزش می‌ دهد و حالت تحکم و تدریس ندارد. کارهای او همیشه با طنز همراه هستند!"

ناگلزمان در رابطه با مارسل زابیتسر چنین نظری دارد:

"زابیتسر یک بازیکن بوندسلیگایی عالی است که به خوبی با بایرن جور می‌ شود. او توانایی بازی در پست‌ های زیادی را دارد؛ ما نمی‌ توانستیم در پاندمی کرونا ۵ بازیکن بخریم، پس او را گرفتیم. پیدا کردن یک بازیکن چند پسته برای ما بسیار مهم بود."

سرمربی سابق لایپزیش از تیم ملی آلمان تحت هدایت فلیک هم گفت:

"از نظر شدت بازی، پویایی و ساختار اصلی تیم، به خوبی کار کردیم. توپ را به خوبی منتقل کردیم و دفاع خوبی داشتیم. تیم فلیک در مسیر خوبی حرکت می‌ کند. تمام بازیکنان روز خوبی داشتند. بسیار خوشحالم که تیم ملی آلمان یک بازی خوب دیگر را نشان داد. مدت‌ ها بود که چنین نمایشی از تیم ملی آلمان ندیده بودم."

سرمربی ۳۴ ساله بایرن مونیخ در پاسخ به یک پرسش جالب، خندید و چنین جواب داد:

"اگر لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم، موهای سرم را می‌ تراشم؟ بله اگر قهرمان شویم، به آن فکر می‌ کنم! همین حالا هم وقتی که باران می‌ آید، انگار کچل هستم. این موضوع را خیلی راحت می‌ توان فهمید. البته فکر نمی‌ کنم این منظره جذاب باشد! بعد از فتح لیگ قهرمانان اروپا، تابستان را پیش رو داریم. بنابراین مرا نمی‌ بینید و می‌ توانم کچل کنم!"

9404