فاجعه جدید بارتومئو: بارسلونا و نایکی از 2016 بدون قرارداد همکاری می‌کنند!

فاجعه جدید بارتومئو: بارسلونا و نایکی از 2016 بدون قرارداد همکاری می‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا از سال 1998 پیراهن هایی با برند نایکی را به تن می کند اما از سال 2016 دو طرف بدون قرارداد با هم همکاری می کنند!

به گزارش فوتبالی، در سال 2016 بارسلونا در دوران مدیریت بارتومئو با نایکی پیش قرارداد امضا کرد اما این قرارداد هرگز رسمی نشد و در حال حاضر همین مسئله به یک سرگیجه تبدیل شده است.

بارسلونا در می 2016 اعلام کرد که برای ادامه همکاری با نایکی تا 2028 به توافق رسیده است. قرارداد قبلی دو طرف تا 2018 اعتبار داشت و در قرارداد جدید قرار بود که نایکی سالی 105 میلیون یورو به بارسلونا بپردازد که بر اساس پاداش ها این مبلغ می توانست به سالی 155 میلیون یورو برسد.

نایکی بدین ترتیب موظف بود که پیراهن های اصلی و تمرینی بارسلونا را تولید کند و در ازایش حق استفاده از برند بارسلونا را در اختیار می گرفت. نایکی در سال 2016 به بارسلونا لطف کرد و پیش قرارداد را امضا کرد چرا که کاتالان ها به پول نیاز داشتند و در همان زمان به آنها کمک  مالی رساند.

اما در پنج سال اخیر هنوز این قرارداد رسمی نشده است. در حقیقت بحران کرونا باعث شد تا توافق به تاخیر بیافتد و هنوز که هنوزه  نایکی بدون قرارداد با بارسلونا همکاری می کند. پس از انتخاب لاپورتا به عنوان رئیس بارسلونا، مدیران نایکی جلساتی با وی برقرار کردند اما فعلا توافقی به وجود نیامده است.

4125