سانتیاگو برنابئو جدید، رئال مادرید جدید

سانتیاگو برنابئو جدید، رئال مادرید جدید

پایگاه خبری فوتبالی - آینده روشن و درخشانی در انتظار رئال مادرید و هوادارانش قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات به شدت به دنبال جذب کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی پاریسن ژرمن بود، اما ناصر الخلیفی بعد از رد پیشنهاد اول لوس بلانکوس به مبلغ 160 میلیون یورو، دیگر جواب فلورنتینو پرز را نداد تا امباپه یک سال دیگر در پارک دو پرنس توپ بزند. اما کهکشانی‌ها نباید ناامید باشند. آن‌ها پس از بازسازی سانتیاگو برنابئو می‌توانند به سراغ سوپر استارهای فوتبال اروپا همچون امباپه، ارلینگ هالند و پل پوگبا بروند. 

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رئال مادرید رافائل واران و سرخیو راموس، دو مهره ارزشمند خود را از دست داد و به جای آن‌ها، داوید آلابا را به صورت رایگان و ادواردو کاماوینگا به مبلغ 31 میلیون یورو از رن خریدار کردند. با این حال آن‌ها نتوانستند امباپه را در این تابستان به مادرید بیاورند، اما می‌توانند سال آینده این ستاره بیست و دو ساله را به صورت رایگان جذب کنند. 

امباپه تنها بازیکن مدنظر پرز نیست. آن‌ها به صورت جدی شرایط ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند و پل پوگبا هافبک منچستریونایتد را در نظر گرفته‌اند. پوگبا همچون امباپه قراردادش در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و هالند نیز بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد. 

رئال مادرید در این تابستان قرارداد چند بازیکن مهم خود از جمله لوکاس وازکز، ناچو فرناندز، دنی کارواخال، تیبو کورتوا، کریم بنزما و فدریکو والورده را تمدید کردند و این بازیکنان شانس بازی در سانتیاگو برنابئو جدید را دارند. 

به احتمال فراوان، رئال مادرید یک ترکیب کهکشانی جدید در سانتیاگو برنابئو نوین خواهد داشت. 

4416