عکس؛ حرکت کاراته‌ای مدافع منچستریونایتد که منجر به گل خوردن تیمش شد

عکس؛ حرکت کاراته‌ای مدافع منچستریونایتد که منجر به گل خوردن تیمش شد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک بایی مدافع منچستریونایتد در بازی تیم های ملی ساحل عاج و کامرون یکی از حرکات مخصوص به خودش را زد و  لگد محکمی را با پرش به هوا به سر بازیکن حریف زد!

به گزارش فوتبالی، در مقطعی از فصل گذشته هواداران منچستریونایتد معتقد بودند که بهتر است که بایی جای لیندلوف را در ترکیب بگیرد هر چند که حالا با خرید رافائل واران هیچ کدامشان جایی در ترکیب ندارند. مدافع سابق ویارئال اما به تدریج ثابت کرد که در سطح حضور در ترکیب شیاطین سرخ نیست. 

بایی که دوشنبه در ترکیب ساحل عاج به مصاف کامرون می رفت، نزدیک بود که سه امتیاز را از تیمش بگیرد چرا که در حالی که ساحل عاج از حریف پیش بود، یک لحظه عجیب را رقم زد.

مدافع 27 ساله لگد بلندی را به سمت هوا پرت کرد که به جای این که توپ را بزند، سر بازیکن حریف یعنی کارل توکو اکامبی مهاجم کامرون را زد تا حریف صاحب پنالتی شود و به گل برسد.

 سباستین هالر مهاجم سابق وستهام و منچستریونایتد در این بازی گل دوم را برای ساحل عاج زده بود بود تا این تیم با نتیجه دو بر صفر پیش بیافتد. گل اول ساحل عاج نیز توسط همین بازیکن از روی نقطه پنالتی به ثبت رسیده بود. 

ساحل عاج پس از تساوی مقابل موزامبیک نیاز مبرمی به پیروزی مقابل کامرون داشت.  روی حرکت بایی، موموی انگامالو از روی نقطه پنالتی نتیجه را 2-1 کرد اما در نهایت ساحل عاج توانست برتری را حفظ کند.

بایی در مسابقات المپیک و در بازی مقابل اسپانیا نیز با اشتباهات فاحش خود زمینه ساز شکست  و حذف ساحل عاج شده بود.

4125