حلالی: چرا اجاره دادند سمیعی برود؟/ ۸۵ درصد مردم ایران یا پرسپولیسی‌ هستند یا استقلالی

حلالی: چرا اجاره دادند سمیعی برود؟/ ۸۵ درصد مردم ایران یا پرسپولیسی‌ هستند یا استقلالی

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید وزارت ورزش نباید اجازه می‌داد سمیعی از پرسپولیس برود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، اسماعیل حلالی درباره کناره‌گیری جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس اظهار کرد: آقای سمیعی به خاطر مشکلات مالی استعفا دادند که این اصلا خوب نیستند. پرسپولیس با استقلال چون اختیاری از خود ندارند، عملا درآمدی هم ندارند. بحث حق پخش هم وجود ندارد، بحث بلیت فروشی هم به خاطر کرونا لغو شده و باشگاه را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است. در این شرایط باشگاه باید مخارج خود را از کجا تامین کند؟

وی افزود: متاسفانه پرسپولیس و استقلال با این همه هوادار بی پول مانده‌اند اما تیم‌های صنعتی به راحتی بازیکن می‌خرند و اصلا به این فکر نمی‌کنند که پول از کجا می‌آید. متاسفانه مسائلی که وجود دارد باعث شده آقای سمیعی استعفا بدهد. او دلش می‌خواست با تیم ما ادامه بدهد اما هر کسی جای او بود کم می‌آورد. او در مدتی که کار کرد عملکرد مطلوبی داشت و حاشیه‌ها را از پرسپولیس جمع کرد باعث تیم با آرامش کار کند. برخی بدهی‌ بازیکنان قدیمی را دادند و از طرف دیگر برخی پرونده‌های خارجی حل کردند و بدهی آن را پرداخت کردند. انگار چاهی وجود دارد که هرچه پول میریزند باز تمام نمی‌شود.

او تصریح کرد: وزیر ورزش آقای سجادی باید فکری به حال تیم‌های استقلال و پرسپولیس کند. یا تیم را به مردم بدهند و یا اگر خصوصی نمی‌کنند، صفر تا صد هزنیه‌ها را پرداخت کنند. الان سوال من این است که آقای سمیعی چرا باید برود؟ او که انقدر خوب کار کرده چرا باید برود؟ چرا وزیر ورزش حمایت نکرد که سمیعی بماند؟ آقای سجادی خودش ورزشی است، باید ببیند  چه کسی کار خوبی انجام می‌دهد و او را نگه دارد. با حضور سمیعی کارهای بسیار خوبی در باشگاه ما درحال انجام بود. از آقای سجادی خواهش می‌کنم ورود  کنند ببینند چه کسانی خوب کار می‌کنند؟ از زمانی که آقای گرشاسبی جدا شد و تا زمانی که آقای سمیعی آمد، باشگاه ما به بی‌راهه رفت. افرادی که کار مدیرتی بلد نبودند آمدند باشگاه را به بی راهه بردند. الان با رفتن آقای سمیعی، فرد جدید مثل او را از کجا پیدا کنیم؟ وضیعت استقلال هم اصلا خوب نیست، هر دو باشگاه روی هوا هستند. ۸۵ درصد مردم ایران یا هوادار پرسپولیس و یا هوادار استقلال هستند. باید هرچه زودتر تکلیف این  دو تیم مشخص شود.

سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس درباره دیدار پیش روی تیم بزرگاسالان پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان هم گفت: ما یک بازی دوستانه برابر تیم بزرگسالان داشتیم و آقای گل‌محمدی از من خواستند تیم استقلال تاجیکستان را برایشان شبیه‌سازی کنیم. من هم سعی کردم تیمم را با آرایش ۲-۵-۳ به زمین بفرستم تا به نوعی شبیه به سیستم تیم استقلال تاجیکستان بازی کنیم. آنها بسیار قدرتی بازی می‌کنند و سعی دارند با ارسال‌های بلند به گل برسند. البته نکته مهم بازی روی چمن مصنوعی است که کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند.

7474