اعتراف مدافع یوونتوس: لیورپول، منچسترسیتی و پی‌اس‌جی از ما بهتر هستند

اعتراف مدافع یوونتوس: لیورپول، منچسترسیتی و پی‌اس‌جی از ما بهتر هستند

پایگاه خبری فوتبالی - دانیلو مدافع برزیلی یوونتوس اعتراف کرد که بیانکونری در این فصل شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیست، اما با بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به نیمکت این باشگاه، انتظارات زیادی وجود دارد. 

به گزارش فوتبالی، آلگری در سال 2019 از یوونتوس جدا شد و به جای او، مائوریسیو ساری سرمربی این باشگاه شد، اما ساری تنها یک فصل دوام آورد و پس از قهرمانی در سری آ، جای خود را به آندره‌آ پیرلو داد. پیرلو اما اصلا عملکرد خوبی نداشت و در انتها تنها موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده را کسب کند. حالا پس از گذشت دو سال، سران یووه دوباره آلگری را به نیمکت این تیم بازگرداندند. 

به نقل از سایت گل، دانیلو مدافع سابق منچسترسیتی گفت: "آلگری در این باشگاه تاریخ سازی کرده و DNA پیروز شدن در او وجود دارد. ما در میان مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیستیم، اما من به کار و تلاش سخت ایمان دارم و همه ما با انگیزه بالا، به فصل جدید نگاه می‌کنیم. تیم‌های پاریسن ژرمن، لیورپول و منچسترسیتی شرایط بهتری نسبت به ما دارند."

بانوی پیر آخرین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در سال 1996 تجربه کرد. آن‌ها از آن زمان، در پنج فینال دیگر حضور پیدا کردند و در تمامی آن‌ها متحمل شکست شدند. آلگری به همراه یووه دوبار به فینال راه پیدا کرد، اما برابر بارسلونا و رئال مادرید مغلوب شد. 

4416