مذاکرات ستاره هلندی با سولشر برای ماندن در منچستریونایتد

مذاکرات ستاره هلندی با سولشر برای ماندن در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - دونی فن ده بیک ستاره هلندی منچستریونایتد اذعان کرد که مذاکرات مثبتی با اوله گونار سولشر سرمربی نروژی بر سر ماندن در الدترافورد داشته است. 

به گزارش فوتبالی، تابستان سال گذشته شیاطین سرخ موفق شدند با مبلغ 35 میلیون پوند دونی فن ده بیک را از آژاکس به خدمت بگیرند. اما فن ده بیک تنها در چهار دیدار برای منچستریونایتد از ابتدا به میدان رفت و نتوانست در حد و اندازه انتظارات هواداران این تیم، ظاهر شود. شرایط برای فن ده بیک با آمدن کریستیانو رونالدو سخت‌تر نیز شد و این بازیکن در آستانه انتقال قرضی به اورتون قرار داشت، اما در لحظات آخر سولشر اجازه چنین کاری را به او نداد. 

به نقل سایت گل، هافبک سابق آژاکس در گفت و گویی با ریو فردیناند اسطوره این باشگاه گفت: "من با سرمربی باشگاه درباره علاقه اورتون صحبت کردم. آن‌ها خیلی روشن و واضح به من اعلام کردند که می‌خواهند مرا حفظ کنند. سولشر درباره من نظر خیلی مثبتی داشت و به من گفت که نیاز مبرمی به من دارد و باید در این باشگاه بمانم. البته چیزی که از شواهد پیداست، فصل سختی در انتظار من است، زیرا تاکنون یک دقیقه هم بازی نکرده‌ام، اما اوله گفت که وقتی در تمرینات هستیم، هر روز دونی متفاوتی می‌بینم. الان حس و حال بهتری دارم."

4416