طرح؛ مسی و رونالدو و بازیکنانی که دوباره با آن‌ها هم‌تیمی شدند

طرح؛ مسی و رونالدو و بازیکنانی که دوباره با آن‌ها هم‌تیمی شدند

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی اخیر در فوتبال اروپا بدون شک یکی از مهیج ترین پنجره های نقل و انتقالاتی تاریخ فوتبال بود چرا که هم لیونل مسی و هم کریستیانو رونالدو تیم های خود را عوض کردند و بدین ترتیب اکنون شاهد حضور آن ها در تیم هایی جدید خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، اما مسی و رونالدو در تیم های جدید خود با برخی از بازیکنانی هم‌تیمی شده اند که پیش‌تر هم با آن ها هم‌تیمی بوده اند و این نکته در نوع خودش می تواند جالب توجه باشد.

به عنوان مثال کریستیانو رونالدو اکنون در منچستر یونایتد دوباره با رافائل واران هم‌تیمی شده است. واران و رونالدو در رئال مادرید با هم هم‌تیمی بوده اند و افتخارات زیادی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده اند و اکنون دوباره در منچستر یونایتد در کنار هم قرار گرفته اند و باید دید که عملکرد آن ها این بار در جمع شیاطین سرخ چگونه خواهد بود. هم واران و هم رونالدو در این تابستان به منچستر یونایتد پیوسته اند.

از طرفی لیونل مسی در پاریسن ژرمن با نیمار جونیور و رافینیا دوباره هم‌تیمی شده است. هم نیمار و هم رافینیا در بارسلونا با لئو مسی هم‌تیمی بوده اند. مسی به جز بارسلونا در تیم دیگری نبوده است و پیش از پیوستن به پاریسن ژرمن یک بازیکن تک‌باشگاهی محسوب می شد.

1470