نگاهی به شماره 10 های این فصل تیم‌های بزرگ؛ از فاتی تا نیمار و گریلیش

نگاهی به شماره 10 های این فصل تیم‌های بزرگ؛ از فاتی تا نیمار و گریلیش

پایگاه خبری فوتبالی - پیراهن شماره 10 در هر تیمی همواره یک پیراهن خاص و مورد توجه بوده است به طوری که می توان گفت در بسیاری از تیم ها و یا شاید تمامی تیم ها، بازیکنی پیراهن شماره 10 را می پوشد که یکی از بهترین بازیکنان آن تیم باشد.

به گزارش فوتبالی، در این فصل از فوتبال اروپا و در میان تیم های باشگاهی، شاید تیمی که شماره 10 آن بیشتر از بقیه جلب توجه می‌کند، بارسلونا باشد چرا که آبی و اناری پوشان در این فصل یک شماره 10 جدید خواهند داشت. بارسلونا سالیان سال بود که لیونل مسی را به عنوان بازیکن شماره 10 خود داشت اما اکنون و با رفتن مسی به پی اس جی، این آنسو فاتی است که دیگر پیراهن شماره 10 را بر تن می کند و باید دید که عملکرد او با این شماره به چه شکل خواهد بود.

جک گریلیش که با انتقالش از استون ویلا به منچسترسیتی تبدیل به گران ترین نقل و انتقال تاریخ لیگ برتر انگلیس شد هم یکی دیگر از شماره 10 های مورد توجه این فصل در فوتبال اروپاست.

نیمار جونیور به این علت که مسی هم در پی اس جی حضور دارد اما شماره 10 همچنان در اختیار نیمار جونیور است، مورد توجه قرار دارد. به نظر می رسد این خواست مسی بوده که شماره 30 را بر تن کند.

لوکا مودریچ در رئال مادرید، مانه در لیورپول، رشفورد در منچستر یونایتد، هری کین در تاتنهام و لوتارو مارتینز در اینتر دیگر شماره 10 های این فصل فوتبال اروپا هستند.

1470