سرمربی امارات: ورزشگاه بازی با سوریه شرایط خوبی ندارد

سرمربی امارات: ورزشگاه بازی با سوریه شرایط خوبی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال امارات از شرایط ورزشگاه بازی با سوریه انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فن مارویک در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال امارات برابر سوریه در چارچوب دیدارهای گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 که فردا به میزبانی اردن برگزار می‌شود، گفت: کادر فنی مشتاق است تا از همه عناصر خود برای کسب یک نتیجه خوب در بازی فردا بهره ببرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال امارات افزود: شرایط ورزشگاه بازی با سوریه ناامید کننده است. ما می‌دانستیم که شرایط ورزشگاه خوب نخواهد بود. حرفه‌ای هستیم و باید با هر شرایطی کنار بیاییم. امارات در بازی نخست برابر لبنان نتیجه خوبی نگرفت. هرچند برتر از حریف بودیم و فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم. من به توانمندی بازیکنانم برای جبران ایمان دارم. به طور کلی درباره سطح فنی رقبا چیزی نمی‌گویم. من به تیم سوریه احترام می‌گذارم و می‌دانم از نظر فنی و جسمانی قدرتمند هستند.

علی خصیف، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال سوریه نیز گفت: قول می‌دهم فردا  نتیجه خوبی برابر سوریه کسب کنیم. این دیدار برای امارات بسیار مهم است و پیروزی می‌تواند ما را در موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی گروه A قرار دهد. همه بازیکنان مصمم هستند و می‌خواهند با مبارزه‌ای 90 دقیقه‌ای پیروز شوند.

6641