درخواست عجیب و غیر معقول دروازه‌بان منچسترسیتی

درخواست عجیب و غیر معقول دروازه‌بان منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - ادرسون مورائس دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی به شوخی اعلام کرد که از فرصت بازی کردن در خط هافبک به جای کوین دی بروین، استقبال می‌کند و همچنین مدعی است که این تغییر باعث سردرگمی تیم نخواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، ادرسون بیست و هشت ساله در تابستان 2017 با یک مبلغ سنگین، از بنفیکا به منچسترسیتی پیوست و از آن زمان به افتخارات تیمی و فردی زیادی رسیده است. صاحب دستکش طلا، توانایی بازی با پا فوق العاده‌ای دارد و همین موضوع باعث شد تا پپ گواردیولا به هر قیمتی او را جذب کند. در تاریخ سیتی سابقه داشته که یک دروازه‌بان در پست دیگری به میدان برود. در سال 2005، دیوید جیمز دروازه‌بان آن موقع سیتی در دیدار مقابل میدلزبورو، به عنوان یک مهاجم وارد میدان شد. 

به نقل از سایت گل، ادرسون درباره حرکت دیوید جیمز به سیتی تی وی گفت: "اگر قرار باشد در یک پست دیگر به میدان بروم، قطعا در خط حمله نخواهم بود. ترجیح من این است که در پست هافبک بازی کنم، تقریبا جای کوین دی بروین. اگر من حق انتخاب داشتم و یا کسی از من سوال می‌پرسید، به او می‌گفتم که کوین دی بروین را بیرون بیاورد تا من به جای او بازی کنم. فکر نکنم تیم دچار تغییرات زیادی می‌شد."

4416