ناراحتی گل‌محمدی از مهاجمانی که جذب نشدند

ناراحتی گل‌محمدی از مهاجمانی که جذب نشدند

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی قرمزها از خریدهای این باشگاه در خط حمله ناراضی است؟

به گزارش فوتبالی، سرمربی پرسپولیس در گفت و گوی دیروزش با خبرنگاران درباره خریدهای تیمش در نقل و انتقالات صحبت و اعلام کرد گزینه‌‌های او در خط حمله جذب نشده‌اند.

پرسپولیس بعد از دست دادن شهریار مغانلو تلاش زیادی انجام داد تا هرطور شده مهاجمی در حد و اندازه‌های شماره 70 سابق خود جذب کند با این حال پیدا کردن مهاجمی شبیه به خرید جدید سپاهان اصلا کار راحتی نبود و پرسپولیس نتوانست با توجه به بودجه‌اش، مهاجمی مشابه این بازیکن پیدا کند.

یحیی در پاسخ به این سوال که باشگاه در فصل نقل و انتقالات تمام خواسته‌هایش را برآورده کرده است، اینگونه توضیح داد: " ما در پست مهاجم، نتوانستیم به آن چیزی که در لیست‌مان وجود داشت، برسیم. حتی یک مورد آن هم اتفاق نیفتاد. در هر صورت یکسری مشکلات مالی باشگاه اجازه نمی‌دهد که ما بتوانیم با تیم‌هایی که پول نقد دارند رقابت کنیم و دغدغه‌ای ندارند.اگر پول داشتیم می‌توانستیم بازیکنان‌مان را حفظ کنیم. دو بازیکن ملی‌پوش و مغانلو را به خاطر مشکلات مالی از دست دادیم. "

بعد از جدایی شهریار مغانلو ، یحیی گل محمدی نام  سجاد شهباززاده آقای گل لیگ بیستم، امین قاسمی نژاد، شاگرد سابقش در پدیده و حامد پاکدل، مهاجم فصل قبل آلومینیوم اراک را به باشگاه داد.

شهباززاده پس از چند جلسه مذاکره با قرمزها، نهایتا قراردادش را با سپاهان تمدید کرد و امین قاسمی‌نژاد هم در حالی که در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود راهی استقلال شد تا تنها گزینه در دسترس قرمزها، حامد پاکدل باشد.

گویا یحیی در جلساتی که با سمیعی و صدری برگزار کرده بود نسبت به این موضوع گلایه هایی را مطرح کرده و روز گذشته نیز به عدم جذب گزینه‌هایش واکنش نشان داد.

7655