هشدار نستا به تیم‌های سری‌آ: میلان برای کسب اسکودتو جدی است

هشدار نستا به تیم‌های سری‌آ: میلان برای کسب اسکودتو جدی است

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع میانی سابق میلان به تمام تیم های مدعی کسب جام قهرمانی رقابت های لیگ ایتالیا هشدار می دهد که روسونری آماده مبارزه برای اسکودتو است و آن ها در این رقابت، با قدرت حاضر هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کوریره دلاسرا، الساندرو نستا، مدافع 45 ساله سابق تیم های میلان و لاتزیو در آگوست 2002 از لاتزیو به میلان نقل مکان کرد و مدت 10 سال را به عنوان بازیکن در روسونری گذراند و سیصد و بیست و شش بازی نیز با پیراهن میلانی ها انجام داد.

الساندرو نستا با پیراهن میلان دو اسکودتو، دو لیگ قهرمانان اروپا و یک جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را در دوران حضورش در سن سیرو به دست آورد. سرمربی سابق فروزینونه معتقد است میلان آماده است تا برای قهرمانی دیگر در لیگ سری آ ایتالیا، در بالاترین سطح رقابت ها بجنگد.

نستا در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های ایتالیایی گفت:

"میلان برای همه مدعیان در راه کسب اسکودتو یک رقیب جدی است. شاید آن ها مسابقات را آن طور که مورد علاقه هواداران است، شروع نمی کنند اما این لزوماً چیز بدی نیست. حقیقت این است که تیم های زیادی هستند که می توانند امسال قهرمان شوند. اما یک چیز واضح است و آن این که میلانی ها در مسیر درست قرار دارند."

میلان در رقابت فصل گذشته سری آ با اختلاف دوازده امتیاز از تیم قهرمان یعنی اینتر به مقام دومی لیگ رسید و نایب قهرمان شد.

9404