منچستریونایتد در آستانه تغییرات مدیریتی/ جانشین وودوارد کیست؟

منچستریونایتد در آستانه تغییرات مدیریتی/ جانشین وودوارد کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد باشگاه منچستر یونایتد پیش از خروج قریب الوقوع معاون اجرایی خود از اولدترافورد قصد دارد شخص دیگری را به عنوان جانشین وی منصوب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای، حضور اد وودوارد، این مرد چهل و نُه ساله در منچستر یونایتد از زمان پیوستن وی به باشگاه در سال ۲۰۰۵ و حتی قبل از ارتقا به نقش فعلی خود در سال ۲۰۱۲، با جنجال هایی همراه بود که در اوایل سال جاری به اوج خود رسید.

پس از مشارکت شیاطین سرخ در پروژه سوپرلیگ اروپا، اعلام شد که وودوارد در پایان سال ۲۰۲۱ از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

طبق این گزارش، ریچارد آرنولد که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل گروه یونایتد فعالیت می کند، قرار است به عنوان جانشین وودوارد به عنوان مدیر اجرایی باشگاه منصوب شود.

این گزارش می افزاید که انتصاب آرنولد می تواند در بیانیه ای تا ماه آینده تأیید شود، اگر چه هنوز قرارداد رسما ثبت نشده است؛ او همچنین مجبور شد تا برای به دست آوردن این نقش با دو رئیس دیگر یونایتد مبارزه کند.

تلاش منچستر یونایتد برای پیوستن به سوپرلیگ باعث شد تا هواداران در اعتراض به رئیس فعلی قبل از بازی با لیورپول در ماه می به زمین اولدترافورد هجوم آورند؛ در حالی که خانه وودوارد نیز پیش از آن و در ژانویه ۲۰۲۰ مورد حمله قرار گرفته بود.

9404