رقم بالایی که اورتون از پاریسن ژرمن برای ستاره برزیلی درخواست کرده بود

رقم بالایی که اورتون از پاریسن ژرمن برای ستاره برزیلی درخواست کرده بود

پایگاه خبری فوتبالی - در پنجره نقل و انتقالاتی در این تابستان پاریسن ژرمن خرید هایی کهکشانی انجام داد و بدین ترتیب تیم خود را تقویت کرد اما در این میان حرف و حدیث های زیادی پیرامون جدایی کیلیان امباپه از پی اس جی مطرح شد اما در نهایت این بازیکن در جمع پاریسی ها ماندگار شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از ادعا هایی که در روز های آخر پنجره نقل و انتقالاتی مطرح شده بود این بود که پاریسی ها در صورت جدایی کیلیان امباپه به دنبال جذب ریچارلیسون، ستاره برزیلی اورتون خواهند بود. حتی گفته شده بود که پی اس جی مذاکراتی هم با اورتون بر سر ریچارلیسون انجام داده است تا اگر امباپه جدا شد، پی اس جی ریچارلیسون را برای جایگزینی او به خدمت بگیرد.

اکنون به گفته سایت گل، در روزهای پایانی نقل و انتقالات که پاریسن ژرمن به دنبال جانشین برای امباپه بود، اورتون از پی اس جی برای ریچارلیسون 90 میلیون یورو درخواست کرده بود، رقمی که در نوع خودش و برای این بازیکن برزیلی زیاد به نظر می رسد.

در واقع اورتون می دانست که اگر پی اس جی امباپه را به فروش برساند پول زیادی به جیب خواهد زد و بدین ترتیب قیمت بالایی برای ریچارلیسون تعیین کرده بود تا بتواند از فروش این بازیکن سود کند. معامله ای که هرگز اتفاق نیفتاد.

1470