مقصد بعدی مدافع میلان مشخص شد/ قرارداد کاپیتان تمدید نمی‌شود

مقصد بعدی مدافع میلان مشخص شد/ قرارداد کاپیتان تمدید نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه میلان خبر می رسد که قرارداد کاپیتان روسونری تمدید نخواهد شد و از همین حالا نیز مقصد بعدی این بازیکن ایتالیایی مشخص شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه لاریپابلیکا، باشگاه میلان ایتالیا در خطر از دست دادن رایگان آلسیو رومانیولی، کاپیتان با سابقه تیم خود در تابستان سال آینده است. این مدافع که در سالیان اخیر نقش کاپیتانی روسونری را نیز بر عهده داشته است، هنوز قرارداد خود را با باشگاه قرمز و مشکی شهر میلان تمدید نکرده است و گفته می شود لاتزیو که باشگاه محبوب رومانیولی در سنین کودکیش هم بوده، قصد جذب رایگان این مدافع کهنه کار میلانی ها را دارد.

نشریه لاریپابلیکا به نقل از یکی از خبرنگارانی که یک منبع نزدیک به باشگاه لاتزیو محسوب می شود، چنین گزارش می دهد که این باشگاه واقع در پایتخت ایتالیا موفق شده تا زمینه حضور رایگان آلسیو رومانیولی برای تابستان سال آینده را فراهم و این انتقال را قطعی کند.

کاپیتان میلان در حال حاضر جایگاه ثابت خود در ترکیب تیم استفانو پیولی را از دست داده است و دیگر قصدی برای تمدید قرارداد خود با روسونری ندارد.

دستمزد فعلی رومانیولی با بیست و شش سال سن 3.5 میلیون یورو به ازای هر فصل می باشد و برای تمدید این قرارداد، بازیکن و مدیر برنامه هایش (مینو رایولا) درخواست افزایش دستمزد تا مبلغ شش میلیون یورو را دارند که بسیار بعید است مقامات باشگاه میلان با چنین درخواستی موافقت کنند.

9404