رد اتهام جعل اسناد بهداشتی در بازی برزیل-آرژانتین

رد اتهام جعل اسناد بهداشتی در بازی برزیل-آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - حاشیه های دیدار جنجالی شب گذشته برزیل مقابل آرژانتین در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 همچنان ادامه دارد و حالا بعد از گذشت چندین ساعت از اتفاقات این مسابقه، جزئیات بیشتری از رخدادهای پیش از این بازی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، ورود بدون مشکل چهار بازیکن تیم ملی آرژانتین (بوئندیا، مارتینز، لوسلسو و رومرو) پس از اخذ تاییدیه دولت برزیل انجام شده، اما "آنویزا" (نهاد مرتبط با وزارت بهداشت) که به ظاهر در جریان این تاییدیه نبوده، مصرانه خواهان اجرای قانون بوده است.

آنویزا برای بازداشت این بازیکنان، به هتل محل اقامت تیم ملی آرژانتین مراجعه کرده اما تیم پیش از آن، هتل را به مقصد ورزشگاه ترک کرده بود. به همین خاطر هم آنویزا با کمک پلیس فدرال و بدون در نظر گرفتن شروع مسابقه، جریان بازی را به هم ریخت.

اتحادیه فوتبال آرژانتین تمامی اتهامات مرتبط با جعل اسناد بهداشتی را انکار کرده و از سویی دیگر، فدراسیون فوتبال برزیل در بیانیه‌ ای‌ تاکید کرده این مسائل باید زودتر و پیش از آغاز بازی حل و فصل می‌ شدند.

در نهایت، تمامی اعضای تیم ملی آرژانتین از ورزشگاه خارج شده و بدون مشکل، روانه بوینس‌ آیرس شدند‌. محتمل‌ ترین گزینه، اعلام تاریخی جدید برای برگزاری این مسابقه خواهد بود.

9404