بازیکنان پی‌اس‌جی خوشتیپ‌تر می‌شوند؛ قرارداد پاریسی‌ها با برند شیک تولید لباس

بازیکنان پی‌اس‌جی خوشتیپ‌تر می‌شوند؛ قرارداد پاریسی‌ها با برند شیک تولید لباس

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن به لطف عملکرد بی نقصش در بازار نقل و انتقالات و خرید ستارگانی نظیر لیونل مسی و سرجیو راموس  و حفظ کیلیان امباپه قطعا یکی از مورد توجه ترین تیم ها در فصل جاری خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه فرانسوی با دقت روی جزئیات و اتفاقات فصل جدید تمرکز دارد و به نظر می رسد که آنها به کیفیت کارشان نه فقط درون زمین بلکه بیرون از آن هم خیلی اهمیت می دهند.

باشگاه فرانسوی در بیانیه ای اعلام کرد که این باشگاه برای تولید لباس های رسمی در زمان سفرها و اردوهای تیمی با یک برند سرشناس به توافق رسیده است. در حقیقت شرکت "دیور" قرار است که کت و شلوارهای بازیکنان پی اس جی را در زمان سفرها تولید و آماده کند.

پی اس جی قراردادی دو ساله را با شرکت دیور به امضا رسانده است و بدین ترتیب این شرکت لباس های رسمی را برای بازیکنان پی اس جی با کلکسیون Rouge&Bleu خود آماده خواهد کرد. این اولین باری است که برند دیور با یک باشگاه ورزشی همکاری می کند. 

پی اس جی برای اعلام خبر توافق و تبلیغ شرکت دیور از ستارگانی نظیر دوناروما، سرجیو راموس، نیمار، وراتی و لئاندرو پاردس استفاده کرده است. به هر صورت یک تیم منسجم و قدرتمند به نظر می رسد که باید به کوچکترین جزئیات هم در مورد خودش اهمیت می دهد.

4125