فهرست آسیایی پرسپولیس، به روز می‌شود؟

فهرست آسیایی پرسپولیس، به روز می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا پرسپولیس لیست آسیایی خود را در ساعات مانده به پایان ارسال آن به روز خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس که دو هفته پیش فهرست اولیه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد، پس از تغییراتی که در لیست اولیه آنها نسبت به آن زمان به وجود آمد حالا باید علی نعمتی، رضا اسدی و حامد پاکدل را هم به فهرست خود اضافه کرده‌اند.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد شاید پرسپولیس با جذب کی‌روش استنلی فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات تابستانی پایان داده و نام این بازیکن را در لیست آسیایی‌اش برای بازی با استقلال تاجیکستان قرار دهد اما مخالفت فدراسیون فوتبال با جذب بازیکن خارجی برای باشگاههای بدهکار، پرسپولیس هنوز نتوانسته با مهاجم فصل گذشته سپاهان به توافق نهایی برسد.

روز گذشته یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرینات این تیم و برای بار دوم از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد تا مجوز خرید یک بازیکن خارجی به سه نماینده ایران داده شود تا علی رغم داشتن پرونده خارجی، بتوانند از سهمیه حذب یک بازیکن خارجی بهره ببرند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

باید دید در ساعات آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا کادر فنی قرمزها لیست جدیدی را در اختیار بخش بین الملل این باشگاه قرار خواهند داد یا نه. با توجه به احتساب 5 خرید باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات آنها در حال حاضر 3 جای خالی دیگر در اختیار دارند و می توانند آن را با بازیکنان جوان خود پر کنند.

7655