سید محمد موسوی آماده بازی در باشگاه جدیدش (عکس)

سید محمد موسوی آماده بازی در باشگاه جدیدش (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ملی پوش والیبال ایران برای حضور در باشگاه جدیدش تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران در اردیبهشت با عقد قراردادی رسمی راهی تیم فنرباغچه ترکیه شد. پس از امضا قرار داد توسط موسوی،  صفحه رسمی فنرباغچه ورود او را به این تیم خوش‌آمد گفت.  
در جدیدترین اخبار منتشر شده مشخص شد که سید محمد موسوی تست‌های ورزشی باشگاه فنرباغچه را پشت سر گذاشته است.

صفحه مجازی فنرباغچه با انتشار عکس زیر نوشت: بازیکن ایرانی در یک بیمارستان، آزمایش‌های لازم را انجام داد. محمد موسوی آزمایش خون و آزمایش‌های مرتبط با ارتوپدی، داخلی، گوش و حلق بینی و چشم را پشت سر گذاشته است. همچنین این بازیکن ایرانی مورد معاینه قلب قرار گرفت و با بررسی سلامتی ریه، آزمایشات رادیولوژی او تکمیل شد.  

باتوجه به این خبر می‌توان دریافت که ملی پوش والیبال ایران خود را برای رقابت‌های باشگاهی آماده کرده است. پیش از این رسانه والیبالی ترکیه اعلام کرده بود که سیدمحمد موسوی بمب جدید تیم فنرباغچه است.  

فصل گذشته لژیونر والیبال ایران برای تیم پیاچنزا در سوپر لیگ ایتالیا (سری آ) بازی می‌کرد و توانسته بود در این لیگ عملکرد درخشانی داشته باشد. این ملی پوش ایران در مجموع فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ و بازی‌های پلی آف با میانگین ۰.۶۱ دفاع در هر ست توانسته بود در رده چهارم مشترک بهترین مدافعان این لیگ قرار بگیرد.  

6641