خشم یوونتوس از هافبک پرحاشیه؛ سوگلی پیرلو در لیست فروش

خشم یوونتوس از هافبک پرحاشیه؛ سوگلی پیرلو در لیست فروش

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در نظر دارد که وستون مک کنی هافبک آمریکایی خود را بفروشد چرا که این بازیکن برای دومین بار در ماه های اخیر پروتکل های مربوط به کرونا را شکست.

به گزارش فوتبالی، مک کنی 23 ساله در ماه مارس جشنی را برگزار کرده بود که هم تیمی هایش آرتور ملو و پائولو دیبالا نیز در آن حضور پیدا کردند. مک کنی حالا دوباره پروتکل ها را شکسته و در این باره نوشته است:" متاسفانه از بازی امشب به خاطر شکستن پروتکل های کرونایی کنار گذاشته شدم. به خاطر رفتارم غذرخواهی می کنم، به هم تیمی هایم روحیه می دهم و امیدوارم به زودی برگردم."

مک کنی این بار در زمان حضور در اردوی تیم ملی آمریکا برای بازی مقابل کانادا، پروتکل ها را شکست. فدراسیون فوتبال آمریکا اعلام کرد که این بازیکن از بازی کنار گذاشته شده است. به نظر می رسد که یوونتوس از بی انضباطی های این بازیکن خوشحال نیست و به همین خاطر احتمال کنار گذاشته شدن وی وجود دارد. مک کنی یکی از بازیکنان محبوب پیرلو در فصل گذشته و یکی از امیدهای اصلی یووه در آینده است اما  به نظر می رسد که مدیران تیم تورینی با بی انضباطی کنار نمی آیند و به همین خاطر هیچ بعید نیست که وستون در ماه های آینده از تورین جدا شود.

4125