سه پیام جنجالی و تمسخرآمیز ستاره برزیلی اورتون علیه آرژانتینی‌ها

سه پیام جنجالی و تمسخرآمیز ستاره برزیلی اورتون علیه آرژانتینی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که ریچارلیسون به علت پروتکل های مربوط به کرونا نتوانست در بازیهای ملی حضور داشته باشد اما ستاره اورتون در ساعات اخیر در شبکه های اجتماعی به شدت جنجال ساز و خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، ریچارلیسون پس از اتفاقات جنجالی که منجر به لغو بازی آرژانتین و برزیل شد، پیام هایی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که آرژانتینی ها را حسابی عصبانی کرد. 

وی با اشاره به دستور سازمان بهداشت برزیل برای اخراج چهار آرژانتینی از درون زمین به علت عدم صداقت در پر کردن فرم ورود به کشور برزیل در بخش استوری اینستاگرامش پیامی با این مضمون را منتشر کرد:" پایان بازی. سازمان بهداشت برزیل 1-0 آرژانتین."

سازمان بهداشت برزیل معتقد بود که کوتی رومرو، دیبو مارتینز، لوسلسو و بوئندیا در فرم خود در این باره که اخیرا در بریتانیا بوده اند، دروغ گفته اند و همین مسئله باعث شده تا آنها حق بازی کردن و حضور در خاک برزیل را نداشته باشند و باید دیپورت می شدند.

ریچارلیسون کمی بعد پیامی را در مورد پیروزی تیم والیبال برزیل مقابل آرژانتین در مسابقات آمریکای جنوبی منتشر کرد و نوشت:" هر چند که خبری از فوتبال نبود اما والیبال توانست از برزیل نمایندگی کند. به دنبال رقیب می گردیم..."

ستاره برزیلی اورتون در سومین استوری جنجالی خود نیز به پیروزی برزیل مقابل آرژانتین در مسابقات فوتبال نابینایان در پارالمپیک 2020 اشاره کرد آن هم در حالی که حدود 48 ساعت از بازی گذشته بود.

4125