درگذشت بازیکن اسبق پی‌اس‌جی پس از 39 سال حضور در کما

درگذشت بازیکن اسبق پی‌اس‌جی پس از 39 سال حضور در کما

پایگاه خبری فوتبالی - ژان پیر آدامز بازیکن فرانسوی در سن 73 سالگی پس از 39 سال حضور در کما درگذشت.

به گزارش فوتبالی،  مدافع میانی اسبق نیس و پی اس جی در سال 1982 پس از مصدومیت از ناحیه لیگامنت تحت عمل جراحی قرار گرفت اما اشتباه پزشکی باعث شد تا اکسیژن به مغزش نرسد و به کما رفت. بعد از آن عمل، این مدافع فرانسوی سالها در کما قرار داشت. در حقیقت ژان پیر آدامز تقریبا نصف عمرش را در کما گذراند که در این مدت همسر وفادارش برنادته از او حمایت کرد. همسر آدامز سال گذشته به سی ان ان گفته بود" هیچ کس فراموش نمی کند که به ژان پیر هدیه بدهد، چه روز تولدش باشد، چه کریسمس چه روز پدر. برای او لباس می خریم چرا که عادت دارم تا لباس هایش را هر روز عوض کنم. چیزهایی را می خرم تا اتاق زیبایی داشته باشد. "

بازیکن اسبق فوتبال فرانسه کل 39 سال اخیر را در تختخوابش سپری کرد. همسرش برنادت در این سالها همیشه با و هدیه می داد و حتی لباس هایش را عوض می کرد یا صورتش را اصلاح می کرد. آدامز تقریبا هیچ کار را به صورت اختیاری نمی توانست انجام بدهد و همسرش در کنارش بود تا به او لباس بپوشاند یا غذا به او بخوراند.

باشگاه پی اس جی در بیانیه ای پس از فوت آدامز نوشت:" پی اس جی روز دوشنبه یکی از ستارگان سابق و درخشانش را از دست داد، مدافع سابق تیم ملی فرانسه ، ژان پیر آدامز که بین سالهای 1977 تا 1979 پیراهن پی اس جی را پوشید."

4125