مدیر برنامه‌های هافبک منچستریونایتد: بازگشت رونالدو خبر بدی بود!

مدیر برنامه‌های هافبک منچستریونایتد: بازگشت رونالدو خبر بدی بود!

پایگاه خبری فوتبالی - واکنش های اشخاص مختلف مرتبط با جهان فوتبال به ویژه باشگاه منچستر یونایتد نسبت به بازگشت فوق ستاره پرتغالی به این باشگاه و حضور دوباره در لیگ برتر انگلستان همچنان ادامه دارد و در یکی از این واکنش ها، مدیر برنامه هافبک هلندی شیاطین سرخ از حضور رونالدو در این تیم ابراز نارضایتی و گلایه کرد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه هلندی Ziggo Sport، گیدو آلبرتو، مدیر برنامه‌ های دونی فن ده بیک، هافبک جوان و هلندی منچستر یونایتد نسبت به بازگشت کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی به اولدترافورد واکنش نشان داد و از این بابت ابراز نارضایتی و انتقاد کرد. مدیر برنامه های فن ده بیک در این رابطه به خبرنگاران گفت:

"رسیدن رونالدو در روز جمعه برای ما خبر بدی بود. پل پوگبا در سمت چپ بازی می‌ کند و حضور کریستیانو رونالدو یعنی یک بازیکن بیشتر در خط هافبک. او پوگبا را از سمت چپ کنار می‌ زند. با اوله گونر سولشر به عنوان نفر نخست نیمکت تیم و همچنین هیئت مدیره باشگاه صحبت کردیم. برنامه ما این بود که باشگاه جدیدی برای فن ده بیک پیدا کنیم و نتیجه جستجوها، ما را به تیم اورتون رساند. روز دوشنبه (قبل از به اتمام رسیدن مهلت قانونی جابجایی ها و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات) از سولشر و باشگاه تماسی دریافت کردیم که هیچ جابجایی و ترنسفری در کار نیست و فن‌ ده بیک باید صبح فردای آن روز در تمرینات تیم حضور پیدا کند."

مدیر برنامه های این بازیکن هلندی در ادامه افزود:

"ما نمی خواستیم دونی فن د‌ه بیک برای منچستر یونایتد به عنوان بازیکنی ذخیره که صرفا جهت استفاده در اف‌ ای‌ کاپ یا جام اتحادیه به کار گرفته می شود، باشد.  فن د‌ه بیک برای بازی در لیگ برتر انگلستان آمده است و با صحبتی که با سولشر داشتیم، حالا انتظار دارم که دونی فن ده بیک فرصت کافی داشته باشد تا بتواند توانایی های خودش را در زمین مسابقه به نمايش بگذارد. فن د‌ه بیک تمام مدت تابستان امسال را به سختی تمرین کرده و کاملا آماده شرکت در هر رقابتی است."

9404