بمب بعدی باشگاه ناشناخته ایتالیایی بعد از ریبری در راه است

بمب بعدی باشگاه ناشناخته ایتالیایی بعد از ریبری در راه است

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه سالرنیتانا که به تازگی به لیگ ایتالیا صعود کرده یکی از شگفتی سازان بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده است.

به گزارش فوتبالی، این باشگاه صعودی تاریخی را به سری آ داشت و در حال ایجاد تحول در بازار نقل و انتقالات است. آنها ساعاتی پیش خبر خرید فرانک ریبری را اعلام کردند. بازیکن ایتالیایی بدون تیم و بازیکن آزاد بود و بدین ترتیب دوباره این فرصت را دارد تا پس از جدایی از فیورنتینا در لیگ ایتالیا بازی کند. البته او تنها ستاره سالرنیتانا نیست چرا که گفته می شود به زودی داوید لوئیز نیز راهی این تیم نسبتا ناشناخته می شود.

این مدافع برای تمدید با آرسنال به توافق نرسید و در حال حاضر بازیکن ازاد است. او پیشنهادهایی از آمریکا، بنفیکا یا فلامینگو داشته است اما به نظر می رسد که بازیکن برزیلی با باشگاه ایتالیایی به توافق رسیده است. 

ریبری و داوید لوئیز 38 و 34 سال سن دارند که خریدهای باتجربه ای هستند هر چند که سیاست اصلی سالرنیتانا خرید بازیکنان بوده است. استراتژی آسانی که باید دید که کارساز خواهد بود یا نه.

سالرنیتنا همچون ناپولی و بنونتو تیمی از منطقه کامپانیا است اما در حال حاضر آنها با یک مشکل مواجه هستند. مالکیت این باشگاه به عهده کلودیو لوتیتو مالک باشگاه لاتزیو است اما بر اساس قوانین فوتبال ایتالیا دو باشگاه نباید مالکانی یکسان را داشته باشند. بدین ترتیب این احتمال وجود دارد که خانواده سلطنتی قطر بخواهد سهام این باشگاه را بخرد تا بدین ترتیب در فوتبال ایتالیا نیز سرمایه گذاری کند. آیا پی اس جی دیگری در لیگ ایتالیا در راه است؟

4125