گوتسه پس از تمدید قرارداد با پی‌اس‌وی: با یک مربی عالی کار می‌کنم

گوتسه پس از تمدید قرارداد با پی‌اس‌وی: با یک مربی عالی کار می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - با تایید مقامات باشگاه آیندهوون، قرارداد بازیکن آلمانی این تیم تا سال ۲۰۲۴ با باشگاه هلندی تمدید شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه آيندوهوون، ماریو گوتسه بعد از چند سال افت محسوس، در کمتر از دو سال در هلند عملکرد و نمایش‌ های خوبی داشته و در سی و پنج بازی روی بیست گل تیمش اثر مستقیم گذاشته است. به گزارش وبسایت رسمی باشگاه آيندوهوون، قرارداد این بازیکن آلمانی تا سال ۲۰۲۴ با این تیم تمدید و در لیگ هلند ماندگار شده است.

هافبک بیست و نُه ساله آلمانی در خصوص تمدید قرارداد خود با باشگاه پی اس وی آیندهوون هلند، به خبرنگاران رسانه ها به گفت و گو پرداخت که در ادامه، مهم ترین بخش صحبت های ماریو گوتسه در این مصاحبه را می خوانید:

"از چیزی که در پی اس وی آیندهوون دارم، بسیار خوشحال هستم. پی اس وی باشگاه خوبی است و می‌ توانم تحت نظر یک مربی فوق‌ العاده و کادر فنی عالی او کار کنم. انرژی تیم بسیار خوشایند است. شرایط کلی باشگاه برای من مثبت و صحیح است و خوشحال هستم که می‌ توانم فوتبالم را در این باشگاه ادامه دهم."

طبق اعلام مسئولان باشگاه پی اس وی آیندهوون هلند، ماریو گوتسه از چند باشگاه مطرح اروپایی که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌ کردند، پیشنهاد داشته اما تصمیم به تمدید قرارداد گرفته است.

9404