مصدومیت مدافع آمریکایی آبی‌اناری‌ها در مسابقات ملی

مصدومیت مدافع آمریکایی آبی‌اناری‌ها در مسابقات ملی

پایگاه خبری فوتبالی - خبرهای ضد و نقیضی از وضعیت سلامت یا مصدومیت مدافع راست آبی اناری ها منتشر می شود و به نظر می رسد این مدافع آمریکایی بلوگرانا در بازی شب گذشته تیم ملی کشورش برابر کانادا دچار آسیب دیدگی شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، شب گذشته تیم های ملی فوتبال آمریکا و کانادا در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای شمالی (کونکاکاف) به مصاف یکدیگر رفتند. سرجینیو دست، مدافع راست جوان بارسلونا مطابق معمول از ابتدا برای تیم ملی آمریکا در این بازی به میدان رفته بود.

با این وجود، سرجینیو دست در این بازی تعویض شد و احتمال مصدومیت او از ناحیه مچ پا وجود دارد. هنوز خبر دقیق و جزئیات بیشتری از مصدومیت سرجینیو دست که در این ایام فعلا تنها مدافع راست تخصصی رونالد کومان در جمع آبی اناری هاست، منتشر نشده است و باید در این باره منتظر ماند.

این مصدومیت در حالی رقم خورده است که بلوگرانا در هفته آینده دو بازی بسیار مهم دارد. بارسلونا روز شنبه در استادیوم خوان سانچز پیسخوان مهمان سویا خواهد بود و چهار روز بعد یعنی در روز سه شنبه نیز در نیوکمپ پذیرای بایرن مونیخ در هفته نخست از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و با توجه به این برنامه بازی های آبی اناری ها، رونالد کومان به تک تک بازیکنان تیمش نیاز مبرم دارد.

9404