سرمربی ایتالیا: نباید فرصت‌ها را به این شکل هدر بدهیم

سرمربی ایتالیا: نباید فرصت‌ها را به این شکل هدر بدهیم

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا عنوان کرد که در صورت گل نکردن فرصت‌ها، آن‌ها لایق کسب پیروزی در این دیدارها نخواهند بود. 

به گزارش فوتبالی، همانند تساوی 1-1 روز پنج شنبه مقابل بلغارستان، آتزوری بار دیگر در برابر رقیب خود متوقف شد. یک شنبه شب دو تیم سوئیس و ایتالیا از چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این دیدار جورجینیو یک پنالتی نیز از دست داد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، مانچینی پس از پایان بازی به RAI Sport گفت: "در این بازی توپ‌هایمان وارد دروازه نشد. همانند بازی گذشته موقعیت‌های فراوانی برای کسب 3 امتیاز و پیروزی داشتیم. منظورم فقط پنالتی جورجینیو نیست، بلکه دیگر فرصت‌هاست. باید قاطعانه‌تر در روبروی دروازه حریفان عمل کنیم. یک بار دیگر فرصت‌های زیادی خلق کردیم، اما نتوانستیم به پیروزی برسیم و این موضوع ناراحت کننده است. در نیمه دوم کارمان سخت‌تر شد، اما موقعیت‌هایی در نیمه اول و دوم داشتیم که به این معناست تیم من فوتبال خوبی ارائه داد."

ایتالیا در حال حاضر با یازده امتیاز از پنج بازی در رده اول قرار دارد و سوئیس با هفت امتیاز از سه بازی، در جایگاه دوم است. تیم‌های صدرنشین به طور مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند و تیم‌های رده دوم به پلی آف خواهند رفت. 

4416