صحبت‌های جنجالی مسی و سرمربی آرژانتین پس از ورود پلیس به زمین

صحبت‌های جنجالی مسی و سرمربی آرژانتین پس از ورود پلیس به زمین

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و لیونل اسکالونی فوق ستاره و سرمربی تیم ملی آرژانتین، رفتار مقامات برزیل را به شدت محکوم کردند. 

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش، تیم‌های برزیل و آرژانتین از چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در شهر به مصاف هم رفتند، اما تنها پس از گذشت دقایقی، پلیس برزیل وارد زمین شد و بازی را به تعویق انداخت. امیلیانو مارتینز، امی بوئندیا، جیوانی لوسلسو و کریستین رومرو چهار بازیکن آرژانتینی شاغل در لیگ برتر انگلیس هستند که اجازه بازی کردن در این دیدار را نداشتند. 

طبق قوانین برزیل، بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس می‌بایست در ابتدا چهارده روز قرنطینه شوند، زیرا انگلیس در لیست قرمز کشورها می‌باشد. اما این چهار بازیکن در مدارکی که تحویل دادند، اعلام نکردند که در 14 روز گذشته در انگلیس حضور داشتند. 

با این وجود لیونل مسی ستاره پاریسن ژرمن به خبرنگاران گفت: "شرم آور است. ما سه روز در این کشور حضور داشتیم و کسی این مورد را به ما نگفت. منتظر بودند تا بازی شروع شود و سپس کار خود را انجام دهند."

اسکالونی نیز در این باره گفت: "قبل بازی کسی به ما حرفی در این باره نزد. نمی‌دانم چه بگویم."

همچنین رئیس فوتبال آرژانتین گفت: "آن‌ها برای دلیلی که ما از آن بی خبر بودیم، قصد دخالت کردن در بازی را داشتند. وقتی بازی با یک فاکتور خارجی از حالت خود خارج می‌شود، به نظرم باید آن را به تعویق بیاندازند."

4416