عکس؛ لبخند معنادار مسی پس از به تعویق افتادن دیدار برزیل و آرژانتین

عکس؛ لبخند معنادار مسی پس از به تعویق افتادن دیدار برزیل و آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار برزیل و آرژانتین تبدیل به دیدار بسیار جنجالی شده است. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب، از ساعت 23:15 به وقت تهران، دو تیم برزیل و آرژانتین از چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند. این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، اما پس از گذشت چند دقیقه از شروع بازی، پلیس فدرال برزیل وارد زمین شد و بازی را به تعویق انداخت. 

علت این تعویق و حضور پلیس برزیل در زمین بازی، دروغ گفتن چهار بازیکن تیم ملی آرژانتین در خصوص رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی بود. پیش از شروع این بازی وزارت بهداشت برزیل خواستار بازی نکردن امی بوئندیا، امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو و جیوانی لوسلسو، چهار بازیکن آرژانتین بود. زیرا این چهار بازیکن در لیگ برتر انگلیس توپ می‌زنند و طبق قوانین، اجازه ورود به کشور برزیل را نداشتند، زیرا انگلیس در لیست قرمز برزیل قرار دارد و اجازه جابجایی مسافر بین دو کشور وجود ندارد. 

حال پس از گذشت حدود یک ساعت از زمان بازی، بازیکنان برزیل همچنان در زمین مسابقه حضور دارند، اما آرژانتینی‌ها به رختکن رفتند و دیگر قصد حضور در این بازی را ندارند. مسی پس از حضور در رختکن، لباسش را دنی آلوز تعویض کرد، اما از کاورهای خبرنگاران در کنار زمین استفاده کرد. او همچنین نگاه معناداری به اتفاقات داخل زمین می‌اندازد.

تاکنون برزیلی‌ها از زمین خارج نشده‌اند و در حال گرم کردن و کار با توپ هستند.

4416