چرا قبل از شروع بازی برزیل و آرژانتین بازیکنان متخلف دیپورت نشدند؟

چرا قبل از شروع بازی برزیل و آرژانتین بازیکنان متخلف دیپورت نشدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی برزیل و آرژانتین به خاطر جنجال عجیب و غریبی که روی چهار بازیکن آرژانتینی شاغل در لیگ برتر انگلیس ایجاد شده بود به حالت تعلیق درآمد و این اتفاق در حالی  افتاد که دقایقی از شروع بازی گذشته بود و پلیس فدرال برزیل به دنبال خارج کردن سه بازیکن آرژانتینی از زمین بود.

به گزارش فوتبالی، اما سوالی که در اینجا پیش می آید این است که چرا 4 بازیکن متخلف آرژانتین پیش از شروع بازی دیپورت نشدند و یا حتی اینکه چرا اجازه بازی به آنها داده شد و پس از شروع بازی تصمیم به دستگیری آن ها گرفته شد؟

داستان از این قرار است که وقتی 4 بازیکن آرژانتینی از انگلیس وارد خاک برزیل شدند ، وزارت بهداشت برزیل از مسئولان تیم ملی آرژانتین خواست تا تعهدی را امضا کنند که طبق آن تعهد بازیکنان آرژانتین ظرف دو هفته گذشته در کشور هایی که در لیست ممنوعه برزیل هستند، حضور نداشته اند. یکی از کشور های ممنوعه در لیست برزیل انگلیس است و آرژانتین چهار بازیکن شاغل در لیگ برتر انگلیس دارد اما با این وجود این تعهدنامه را امضا کرد و پذیرفت که این 4 بازیکن در دو هفته گذشته در انگلیس نبوده اند. مسئولان برگزار کننده بازی و وزارت بهداشت برزیل تا پیش از شروع بازی متوجه این نکته نشده بودند که این 4 بازیکن در انگلیس حضور داشته اند و امضایی که روی تعهدنامه ها زده شده بدین ترتیب جعلی محسوب می‌شود!

وزارت بهداشت برزیل معتقد است تیم ملی آرژانتین اعلامیه سلامتی بازیکنانی را که از انگلیس آمده اند جعل کرده است، زیرا ورود آنها از طریق آرژانتین و ونزوئلا بدون قرار گرفتن در قرنطینه بوده است و بدین ترتیب در لحظه ای که متوجه این اعلامیه ها و امضاهای جعلی شدند، پلیس فدرال وارد زمین شده و در پی خارج کردن بازیکنان متخلف بودند و بدین ترتیب بازی لغو شد.

1470