عکس بامزه‌ای که رونالدو از بازی با بچه‌هایش منتشر کرد؛ کنایه به شهر منچستر!

عکس بامزه‌ای که رونالدو از بازی با بچه‌هایش منتشر کرد؛ کنایه به شهر منچستر!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی در این تابستان از یوونتوس راهی منچستر یونایتد شده است و بدین ترتیب دوران تازه ای را از این فصل شروع خواهد کرد و پس از سالیان سال دوباره به شهر منچستر بازگشته و در این شهر زندگی می کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو به تازگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، تصاویری را منتشر کرده است که در آن ها در خانه جدید و لاکچری خود در منچستر یونایتد که یک عمارت سرسبز است، مشغول بازی با بچه هایش شده است. کریستیانو رونالدو 4 بچه دارد که جونیور، آلانا مارتینا، اوا ماریا و ماتئو نام دارند که در تصویر اول می توان هر چهار تای آن ها را دید و در عکس دوم آلانا مارتینا روی شانه‌ی پدرش یعنی کریستیانو رونالدو نشسته است.

رونالدو با انتشار این عکس ها در بخش توضیحات آن ها با کنایه به اینکه همواره می گویند منچستر شهری ابری و بارانی است و آفتاب ندارد، نوشت:"چه کسی می گوید در منچستر خورشید وجود ندارد؟!" و بدین ترتیب با این توضیحات در کنار عکس هایی در زیر آفتاب به اینکه شهر منچستر هم همواره ابری و بارانی نیست و آفتاب هم دارد اشاره کرد.

به نظر می رسد که اولین بازی رونالدو در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد مقابل نیوکاسل خواهد بود و باید دید که عملکرد او در این دوره به چه شکل است.

1470