عکس؛ تقلید لینگارد از خوشحالی رونالدو پس از گلزنی برای انگلیس

عکس؛ تقلید لینگارد از خوشحالی رونالدو پس از گلزنی برای انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پنجم بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، انگلیس و آندورا به مصاف هم رفتند که در این بازی جسی لینگارد گل اول انگلیسی ها را به ثمر رساند و پس از آن یک خوشحالی ویژه انجام داد که توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

به گزارش فوتبالی، جسی لینگارد، وینگر و هافبک هجومی منچستریونایتد که از ژانویه گذشته به طور قرضی در وستهام توپ زده است، در بازی تیم ملی انگلیس مقابل آندورا که در نهایت با نتیجه 4 بر 0 به سود سه شیر ها خاتمه یافت، موفق شد دو گل به ثمر برساند. لینگارد در دقایق 18 و 72 در این بازی گل زد که گل دوم او از روی نقطه پنالتی بود.

اما حاشیه بامزه‌ای که لینگارد در این بازی ایجاد کرد، مربوط به خوشحالی پس از گل اول او بود. جسی لینگارد پس از اینکه گل اول خود و انگلیس را وارد دروازه بلاروس کرد، به سبک کریستیانو رونالدو به خوشحالی پرداخت و همان حرکت معروف را که رونالدو پس از گلزنی هایش انجام می دهد، انجام داد.

کریستیانو رونالدو در این تابستان از یوونتوس به منچستر یونایتد پیوسته است و بدین ترتیب به نظر می رسد که این قضیه روی بازیکنان انگلیسی و به خصوص منچستری هایی مثل جسی لینگارد تاثیر گذار بوده است.

1470