دردسر ۴ بازیکن آرژانتین در ورود به برزیل؛ لیگ‌برتری‌ها دروغ گفتند؟

دردسر ۴ بازیکن آرژانتین در ورود به برزیل؛ لیگ‌برتری‌ها دروغ گفتند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که 4 بازیکن تیم ملی آرژانتین که در لیگ برتر انگلیس شاغل هستند و برای بازی مقابل برزیل راهی این کشور شده اند، به خاطر دور زدن پروتکل های بهداشتی حقیقت را بیان نکرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اتلتیک، طبق گزارش آنویزا (نهادی نزدیک به وزارت بهداشت برزیل)، امی بوئندیا، امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو و جیووانی لوسلسو، چهار بازیکن لیگ برتری تیم ملی آرژانتین در ورود به خاک برزیل برای مسابقه با این کشور در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022، درباره وضعیت خود در چهارده روز اخیر راستگو نبوده‌ و حقیقت را نگفته اند.

هواپیمای تیم ملی آرژانتین از کاراکاس (پایتخت ونزوئلا) وارد سائوپائولو شده و این چهار بازیکن، حضور خود در کشور انگلیس در چهارده روز اخیر را انکار کرده‌ اند؛ کشوری که در کنار هندوستان و آفریقای جنوبی، کشور‌های حاضر در لیست قرمز برزیل هستند و مسافران این کشورها در بدو ورود به برزیل، موظف به گذراندن دوره چهارده روزه قرنطینه می‌ شوند.

این اتفاق ممکن است این بازیکنان را وادار به گذراندن قرطینه دو هفته‌ ای در برزیل کند و با در نظر گرفتن قرنطینه 10 روزه بعدی در بازگشت به انگلیس، حدود سه هفته‌ از رقابت‌ های باشگاهی را از آن‌ ها بگیرد. هر چند برخی منابع نیز گزارش داده‌ اند آنویزا درخواست دیپورت فوری این چهار بازیکن آرژانتینی از برزیل را داشته است.

1470