تکرار فینال کوپا آمریکا در مسیر دوحه/ سوپرکلاسیکوی قطری!

تکرار فینال کوپا آمریکا در مسیر دوحه/ سوپرکلاسیکوی قطری!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم های ملی برزیل و آرژانتین، دو غول بزرگ فوتبال در قاره صاحب فوتبال و صاحب سبک آمریکای جنوبی، امشب و در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی بار دیگر رو در روی هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، امشب تیم‌ های ملی برزیل و آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی (که البته خود تورنمنت نهایی جام جهانی در کشور آسیایی قطر برگزار خواهد شد) به مصاف هم خواهند رفت. پیش‌ تر این دو تیم هشت بار در مرحله مقدماتی جام های جهانی مختلف به مصاف یکدیگر رفته‌‌ اند که چهار پیروزی سهم برزیلی ها، دو پیروزی برای آرژانتینی ها و دو دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

برزیل هر هفت دیدار گذشته خود را در این مرحله با پیروزی پشت سر گذاشته و با بیست و یک امتیاز کامل در صدر جدول گروه این منطقه قرار دارد. سلسائو موفق به ثبت هفده گل شده، در شش مسابقه کلین شیت کرده و تنها دو گل از پرو دریافت کرده است. 

آرژانتین با چهار پیروزی و سه تساوی، پانزده امتیازی است و در رده دوم جدول این ناحیه قرار دارد. این تیم نیز مانند رقیب سنتی خود یعنی برزیل، در این مرحله همچنان بدون شکست و ثبت هیچ باختی به کار خود ادامه می‌ دهد. آخرین تقابل این دو تیم پرطرفدار و پرافتخار قاره آمریکای جنوبی، در فینال کوپا آمریکا با پیروزی یک بر صفر آلبی‌ سلسته و قهرمانی یاران لیونل مسی مقابل یاران نیمار در خاک کشور برزیل به پایان رسید.

تیم های ملی برزیل و آرژانتین از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه آرنا کورینتیانس شهر سائوپائولو برزیل به مصاف همدیگر می روند تا در پایان مسابقات مقدماتی، مشخص شود کدام یک از تیم های این قاره در اوایل تابستان آینده به صرف تبوله (سالادی عربی شامل موادی مثل ادویه، گوجه، زیتون، جعفری، آبلیمو و بلغور) قطری دعوت می شوند.

9404