سنگربان لهستانی بانوی پیر: خودم را از قضاوت‌های خوب و بد حفظ می‌کنم

سنگربان لهستانی بانوی پیر: خودم را از قضاوت‌های خوب و بد حفظ می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان لهستانی بیانکونری معتقد است عادت دارد که خود را از نظرات و قضاوت رسانه ها و کارشناسان مختلف دور نگه دارد و این موضوع را یک حُسن بزرگ برای خودش می داند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، عملکرد وویچیخ شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس در دو مسابقه آغازین فصل جدید سری آ ایتالیا، انتقادات زیادی به دنبال داشته و باعث شده تا حواشی بسیاری برای این بازیکن بیانکونری ایجاد شود. سنگربان لهستانی بیانکونری که در رقابت های قهرمانی جام ملت های اروپا نیز عملکرد چندان خوبی نداشت و نمایش های پر اشتباهش، نارضایتی های زیادی را به همراه داشته است، در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگاران رسانه ها انجام داده، تاکید کرد که باید به آینده و راه پیش روی خود نگاه کند و امیدوار بماند. مهم ترین بخش صحبت های این دروازه بان لهستانی بانوی پیر را در ادامه می خوانید:

"یکی از امتیازها و نقاط مثبت من این است که همیشه خودم را از قضاوت ها، چه مثبت و چه منفی دور نگه داشته ام. غالبا در هر دوی این موارد، موضوعات اغراق آميز هستند و افراط زیادی در آن ها دیده می شود؛ اما حقیقت در جای دیگری نهفته است. همیشه نیاز است که به آینده و راه پیشرو نگاه کنیم، باید به بازی های بعدی امید داشته باشیم و با بررسی قبلی، به مصاف آن‌ ها رویم. بازی های متوالی ادامه دارند و من به این مسأله بیشتر توجه دارم. تمرکز من به این مسأله است و به محرک های خارج از زمین توجه نمی کنم."

شزنی در ادامه صحبت هایش نیز این چنین نسبت به آینده اظهار امیدواری کرد:

"باید برنده شویم؛ ما در یوونتوس می دانیم که باید برنده شویم."

9404