معمایی: شرایط باید برای بخش خصوصی فراهم شود

معمایی: شرایط باید برای بخش خصوصی فراهم شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پدیده معتقد است آینده این تیم با مهاجری درخشان است و باید به بخش خصوصی فرصت داده شود.

به گزارش فوتبالی، مسعود معمایی، مدیرعامل تیم فوتبال پدیده در مراسم معارفه مهاجری اظهار کرد: مسیری طولانی را طی کردیم تا به امروز رسیدیم، امیدوارم روزی مفصل صحبت کنیم. در نهایت با مهاجری به توافق رسیدیم، امیدوارم تیم خوبی تشکیل دهیم.

وی ادامه داد: با مدیرعامل فجر صحبت کردیم تا بازیکنان سربازمان را پس بگیریم. نمی‌دانم چه کسی شیطنت‌ کرده که بازیکن ما با اینکه ۳ سال دیگر فرصت داشته، ترجیح داده سرباز شود وقتی پولی هم نمی‌گیرد. شاید کار دلال‌هاست که این وسط موش دوانده‌اند.

معمایی اضافه کرد: برای مهربان و چند بازیکن دیگر صحبت کرده‌ایم. با مسئولان شهری و استانی هم صحبت کرده ایم. نمی‌خواهیم دور خود دیوار بکشیم، مسئولان و مردم باید در جریان باشند. هفته‌ای یک بار گزارش می‌دهم تا خیال همه راحت باشد. استخوان‌بندی تیم خوب است و عموما بازیکنان را نگه می‌داریم. با بازیکنان خوبی هم صحبت کرده ایم تا تیم ضربه نخورد.

مدیرعامل باشگاه اظهار کرد: همه سعی ما این است که تیم موقعیت خود را در جدول حفظ کند. برنامه درازمدت داریم و می خواهیم بومی سازی کنیم. در تیم‌های پایه حضور غیربومی قدغن است و باید همه از استان باشند. چند نفر مثل کمندانی و پاپی اضافه می‌شوند. می‌خواهیم هیچ دغدغه ای نداشته باشیم. حمیداوی در تهران است و قرار نیست دیگر بیایند، خودشان را کنار کشیده‌اند. هیات مدیره ای تعیین شده که من را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده‌اند. بخش خصوصی ما تابحال موفق نبوده اند. استقلال خوزستان یا تیم‌های دیگر مثل تراکتور و ماشین سازی به مشکل خوردند. باید بازی برد برد را برای بخش خصوصی فراهم کنیم. می خواهم کاری کنم که برای سرمایه‌گذار خلق پول هم رخ دهد.

معمایی در ادامه اظهار کرد: مجموعه شهرخودرو قرار است آورده مالی داشته باشد. بدهی تیم باید پرداخت شود. یک سری بدهی ها را قبول نداریم. باید بررسی شود. خرج پیراهن به نام پدیده را مثلا قبول نداریم. روی ۳۰ درصد از هزینه‌ها صحبت داریم که نیاز به بررسی بیشتر دارد. در خصوص رحمتی نمی‌خواهم صحبت کنم، ایشان زحمت کشیده و باید از ایشان تشکر کنیم. هزینه هایی که رحمتی برای تیم کرده را هم قبول داریم. یک قسمت دوستان هزینه کردند، برخی از هزینه‌ها را شورا و... پرداخت کرده‌اند. در خصوص تجمع‌های برخی افراد در شهرستان‌ها تحت عنوان طلبکار، یک سری شیطنت‌هایی صورت گرفته بود. تبرئه حمیداوی ان شاءالله به زودی اعلام می‌شود. با توجه به تحریم‌ها مشکلاتی برای همه فروشندگان خودرو پیش آمد، آقای حمیداوی هم صرفا عاملیت فروش بوده اند و انشالله به زودی با برگزاری دادگاه، تبرئه خواهدشد.

7474