مس به دنبال رادوشوویچ؟ تکذیب شد

مس به دنبال رادوشوویچ؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- معاون فنی باشگاه مس رفسنجان شایعه پیشنهاد این باشگاه به دروازه‌بان کروات پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از انکه رییس هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان از جذب یک دروازه بان خارجی خبر داد، از روز گذشته اخباری مبنی بر پیشنهاد این باشگاه به رادوشوویچ و درخواست 450 هزار دلاری این باشگاه از رفسنجانی‌ها منتشر شد که معاون باشگاه مس به آن واکنش نشان داد.

علی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی با اشاره به درخواست کادر فنی برای جذب یک گلر خارجی بیان کرد:" کادر فنی فیلم بازیهای سه گلر را آنالیز کرده و در تلاش هستیم تا بهترین انتخاب را بین آنها برای فصل آینده داشته باشیم. دوست داشتیم دروازه‌بان ایرانی بگیریم اما متاسفانه گلرهای مدنظر ما با تیم های خود قرارداد داشتند و باشگاه‌ها قیمت نجومی برای فروش آنها در نظر گرفته بودند که پرداخت آن در توان باشگاه مس رفسنجان نبود."

از علیزاده درباره شایعه پیشنهاد این باشگاه به گلر پرسپولیس پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:"  هیچ پیشنهادی به باشگاه رسپولیس برای جذب رادوشوویچ نداده‌ایم و کلیه اخبار منتشر شده صرفا برای بازار گرمی و بالا بردن قیمت‌ها است."

علیزاده در بخش پایانی صحبتهایش به تغییرات انجام شده در ورزشگاه خانگی مس رفسنجان اشاره کرد: " چمن مصنوعی فصل گذشته به صورت کامل جمع و عملیات بذرپاشی چمن طبیعی انجام شده است. امیدواریم که با تلاش شبانه روزی عوامل ورزشگاه بتوانیم با برطرف کردن ایراداتی که سازمان لیگ اعلام کرده است این ورزشگاه را تا آغاز مسابقت لیگ برتر آماده کنیم."

7655