مالک بادران: خداحافظی نمی‌کنیم/ برای فوتبال ایران یک سورپرایز داریم!

مالک بادران: خداحافظی نمی‌کنیم/ برای فوتبال ایران یک سورپرایز داریم!

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه بادران نسبت به شایعه خداحافظی از فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، فریدون قربانیان در خصوص شایعاتی مبنی بر انحلال باشگاه بادران ضمن شوخی و با بیان اینکه به نظر می‌رسد رسانه‌ها تمایل دارند بادران برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند، اظهار داشت: شرکت بادران نه از تیمداری و فوتبال خداحافظی کرده و نه قصد خداحافظی دارد. لازم می‌دانم یک نکته ای را حتما یادآوری کنم که بنده یا وارد بیزینس و کاری نمی‌شوم یا اینکه اگر وارد شدم با قدرت آن کار را پیش خواهم برد.

مالک باشگاه بادران تصریح کرد: از همان بدو ورود به فوتبال و تیمداری اهدافی را مد نظر خودم داشتم و با چشمانی باز این رشته را برای باشگاهداری انتخاب کردم. اگر هدف یا برنامه نداشته و باری به هرجهت وارد فوتبال شده بودم همان سال اول یا دوم خداحافظی می‌کردم اما نگاه من و سایر نزدیکانم در بادران، رسیدن به اهداف میان مدت و بلند مدت بود.

قربانیان افزود: البته کتمان نمی‌کنم یکسری اتفاقات و سنگ اندازی‌های دلسرد کننده برای بادران و بخش خصوصی در فوتبال ایران وجود دارد اما ما هیچ گاه مأیوس نشده و نخواهیم شد. باید اعلام کنم که بادران، سورپرایز جدید برای فوتبال ایران دارد. منتظر باشید. از تمامی رسانه ها بابت پیگیری وضعیت باشگاه بادران تشکر می‌کنم اما یک خواهش دارم و آن هم انتشار اخبار بر مبنای دقت و صحت است.  البته واقف هستم و می دانم شغل خبرنگاری و تهیه خبر آن هم در شرایط کُرونایی چه دشواری هایی دارد اما انتظار می رود انتشار خبری با ابعاد خداحافظی از فوتبال پس از استعلام از منابع مطلع و موثق باشد.

6641