مانچینی در نشست خبری: ایتالیا نباید در خاطرات سیر کند

مانچینی در نشست خبری: ایتالیا نباید در خاطرات سیر کند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی موفق آتزوری معتقد است که شاگردانش نباید در باد قهرمانی مسابقات یورو 2020 بخوابند و باید خاطرات مربوط به آن قهرمانی و تورنمت را فراموش کنند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، روبرتو مانچینی، سرمربی موفق و کاربلد تیم ملی فوتبال ایتالیا پیش از مصاف حساس امشب تیمش مقابل سوئیس در شهر بازل با رسانه ها گفت و گو کرد. مانچو در این مصاحبه بر این نکته تاکید داشت که بازیکنان و اعضای تیم ملی ایتالیا باید خاطرات مربوط به قهرمانی این تیم در مسابقات جام ملت های اروپا (یورو ۲۰۲۰) را به دست فراموشی بسپارند و با ذهنیتی متفاوت در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 حاضر شوند. مانچینی پیش از دیدار امشب ایتالیا مقابل سوئيس گفت: 

"شرایط مارکو وراتی برای بازی امشب بررسی می‌ شود. وراتی یکی از بهترین‌ هاست و وضعیت دیگر بازیکنان را هم به خوبی بررسی می‌ کنیم. تغییر کلی در تیم نخواهیم داشت و فکر می‌ کنم اگر همان نمایش دیدار مقابل بلغارستان را داشته باشیم، شانس برنده شدن داریم. می‌ دانیم که باید برنده شویم زیرا پنجشنبه امتیاز از دست دادیم. شما نمی‌ توانید در خاطرات حبس شوید. شبی که قهرمان اروپا شدیم شبی بی‌ نظیر بود اما نمی‌ توانیم دائم به آن فکر کنیم. هر کسی آن را به‌ خاطر خواهد داشت اما الان شرایط ما متفاوت است و برای برنده شدن در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و رسیدن به تورنمنت قطر، باید بجنگیم."

9404