تصاویر؛ پیام ستاره فرانسوی در پی درگذشت بازیکن آکادمی یوونتوس

تصاویر؛ پیام ستاره فرانسوی در پی درگذشت بازیکن آکادمی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - در پی درگذشت یکی از فوتبالیست های آکادمی یوونتوس بر اثر بیماری، هافبک فرانسوی سابق این تیم پیامی در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، برایان دودین، عضو آکادمی جوانان یوونتوس که از سال ۲۰۱۵ و در سن دوازده سالگی مشخص شد به سرطان مبتلا شده بود، سال ۲۰۱۹ یک بار موفق به شکست این بیماری شد و به دنیای فوتبال بازگشت اما این بیماری بار دیگر عود کرد و جان این بازیکن جوان را گرفت.

پل پوگبا یکی از دوستان برایان دودین به حساب می‌ آمد و گلی که سال ۲۰۱۵ در جریان دربی تورین به ثمر رساند را با پیام 'برایان من با تو هستم' به دودین تقدیم کرده بود. پوگبا پس از انتشار خبر فوت این جوان نوزده ساله، با انتشار توئیتی از او خداحافظی کرد:

"ناراحت کننده‌ ترین خبر، از دست دادن یکی از دوست‌ داشتنی‌ترین‌ ها هرگز آسان نخواهد بود، هرگز تو را فراموش نخواهم کرد، تو خیلی جنگیدی، بسیار قوی بودی و برای همه ما یک الگو هستی. دلتنگ تو خواهیم شد."

پس از انتقال ستاره فرانسوی از تورین به منچستر و باشگاه منچستر یونایتد، ارتباط میان این دو دوست کاهش یافته بود، تا این که پوگبا از مرگ این جوان مطلع می شود.

9404