مدیر آکادمی فوتبال کیا: دنبال استعدادیابی فوتبالیست های کشور هستیم

مدیر آکادمی فوتبال کیا: دنبال استعدادیابی فوتبالیست های کشور هستیم

به گزارش روز شنبه ایرنا، علی دوستی مهر در حاشیه اجرای طرح استعدادیابی فوتبالیست های نونهال در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان اظهار داشت: ایجاد فضاهای مطلوب، زمین های چمن مناسب، امکانات و تشکیلات بهتر با جذب سرمایه گذاران همچنین از تاکیدهای تیم ملی نوجوانان است.
وی افزود: امیدواریم با پیش رو قرار دادن نکته شعار کمتر و عمل بیشتر، سرمایه های خود را وقف نونهالان و نوجوانان علاقه مند به ورزش نماییم.
دوستی مهر، سرمایه گذاری برای بازیکنان، دقت در ساعات تمرین، وقت گذاشتن برای آنها با امکانات مطلوب، تشکیلات مناسب و قرار دادن سخت افزار را از مهمترین عوامل موثر در موفقیت افراد مستعد در فوتبال عنوان کرد.
سرمربی پیشین تیم های نوجوانان و جوانان فوتبال ایران با اشاره به اینکه درحال حاضر بازیکنان ایرانی بخاطر سطح تکنیکی بالایی که دارند به «برزیل» معروف هستند، گفت: تاکتیک بیشتر در رشته های ورزشی وزنه برداری، کشتی و تکواندو است.
وی اظهار داشت: در قسمت انفرادی همیشه قهرمانیم و افراد بزرگی را پرورش دادیم؛ ولی در تشکیلات ضعیف عمل کرده و بایستی سرمایه گذاری کنیم.
دوستی مهر از کاشان به عنوان یکی از استان های مستعد در ورزش به ویژه رشته ورزشی فوتبال یاد و ابراز امیدواری کرد: بازیکنان مستعد این شهرستان جزو بازیکنانی باشند که در سه یا چهار سال آینده در تیم ملی جوانان و المپیک ها حضور فعال خواهند داشت.
طرح استعدادیابی فوتبالیست های نونهال زیر 11 و 13 سال توسط آکادمی فوتبال «کیا» زیر نظر مهدی مهدوی کیا و مدیریت فنی علی دوستی مهر و رضا کلانتری در ورزشگاه شهید ناصر فکری برگزار شد.
3009/6021

انتهای پیام /*