کاپیتان تیم ملی فوتسال: قهرمان جهان در گروه ایران قرار دارد

کاپیتان تیم ملی فوتسال: قهرمان جهان در گروه ایران قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: در جام جهانی در گروه سختی قرار داریم. آرژانتین قهرمان جهان به همراه صربستان که یکی از بهترین تیم اروپایی محسوب می‌شود، در گروه ما هستند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «علی‌اصغر حسن‌زاده» کاپیتان تیم ملی فوتسال امروز (یکشنبه) در گفت و گویی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار داشت: شرایط اردو خوب بوده و تازه از سفر بلاروس بازگشتیم.

وی افزود: ۲ دیدار خوب را با بلاروس برگزار کردیم و نتایج خوبی هم در این دیدار دوستانه کسب کردیم. نکاتی که کادر فنی از ما خواسته بود را در این دو دیدار به اجرا گذاشته و فکر می‌کنم عملکردمان خوب بود.

بازیکن تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: حضور در تورنمنت تایلند و برگزاری بازی دوستانه با بلاروس باعث شد هماهنگ شویم. ۲ سال بود اردو و تمرینات خوبی نداشتیم اما در سه ماه اخیر تمرینات با هماهنگی بیشتری برگزار شد و تیم ملی اکنون در وضعیت مناسبی قرار دارد.

حسن‌زاده تصریح کرد: شرایط عالی بوده و بچه‌ها روحیه خوبی دارند تا در جام جهانی عملکرد مطلوبی را از خود به جای بگذارند.

وی در پایان گفت: در گروه سختی قرار داریم. تیم آرژانتین که قهرمان جهان است به همراه تیم صربستان که یکی از بهترین تیم اروپایی محسوب می‌شود، در گروه ما هستند. مهمترین بازی ما با صربستان بوده که این دیدار بسیار حساس است. امیدوارم بازی اول را با برد پشت سر بگذاریم تا در ادامه مسیر کارمان راحت تر شود.

تیم ایران در این روزها خود را برای حضور قدرتمند در جام جهانی لیتوانی که از ۲۱ شهریورماه شروع خواهد شد، آماده می‌کند.

تیم ایران در آخرین اردوی خود در بلاروس دو بار به مصاف تیم ملی این کشور رفت و در هر دو بازی موفق شد با نتایج هشت بر دو و پنج بر یک حریف خود را شکست دهد.

تیم فوتسال ایران در جام جهانی با تیم های صربستان، آرژانتین و آمریکا همگروه هستند. ایران در جام جهانی قبلی مقام سوم را بدست آورده بود.

6641