پیروزی لاله‌های نارنجی در شب توقف فرانسه

پیروزی لاله‌های نارنجی در شب توقف فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی هلند موفق شد در برابر مونته نگرو به پیروزی پر گل دست پیدا کند، اما فرانسه مقابل اوکراین متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، دور پنجم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، شنبه شب از ساعت 23:15 با برگزاری دوازده دیدار پیگیری شد. 

در گروه A ایرلند برابر آذربایجان به تساوی 1-1 رضایت داد، اما در دیگر دیدار این گروه، صربستان با نتیجه 4-1 از سد لوکزامبورگ گذشت تا با ده امتیاز، بالاتر از پرتغال در صدر جدول گروه قرار بگیرد. 

در گروه D فرانسه در شهر کیف، مهمان اوکراین بود و در این دیدار به نتیجه‌ای بهتر از 1-1 دست پیدا نکرد. تک گل فرانسه را در این دیدار، آنتونی مارسیال به ثمر رساند. فنلاند در برابر قزاقستان به پیروزی خفیف 1-0 رسید. در این گروه فرانسه با 9 امتیاز از 5 بازی در صدر قرار دارد و فنلاند با 5 امتیاز از سه بازی در جایگاه دوم است. 

در گروه F دانمارک با تک گل یوناس ویند، جزایر فارو را شکست داد و اسکاتلند با همین نتیجه از سد مولداوی گذشت. در این گروه نیز دانمارک با 15 امتیاز در صدر جدول حضور دارد. 

در گروه G لتونی با حساب 2-0 مقابل نروژ شکست خورد. ترکیه با نتیجه 3-0 از سد جبل الطارق گذشت و در مهم ترین دیدار این گروه، هلند با نتیجه 4-0 مونته نگرو را در هم کوبید. ممفیس دپای در این دیدار دبل کرد و جورجینیو واینالدوم و گاکپو دیگر گلزنان هلند در این دیدار بودند. 

در آخرین گروه نیز روسیه با نتیجه 2-0 قبرس را مغلوب کرد. اسلونی با یک گل از سد مالت گذشت و کرواسی با همین نتیجه، اسلواکی را شکست داد.

4416