بررسی تبادل بازیکن و مربی در نشست مشترک ذوب‌آهن و بلگراد صربستان

بررسی تبادل بازیکن و مربی در نشست مشترک ذوب‌آهن و بلگراد صربستان

پایگاه خبری فوتبالی- جمعی از مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان در نشستی با مدیران آکادمی ورزشی بلگراد صربستان شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، صبح روز شنبه ۱۳ شهریور، به دعوت آکادمی ورزشی بلگراد جلسه مشترکی با حضور جمعی از معاونین و مدیران باشگاه ذوب‌آهن در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این جلسه طرفین پیرامون تاریخچه و امکانات دو آکادمی و پتانسیل‌های موجود در آکادمی‌های طرفین، تبادل دانش، بازیکن، مربیان و استفاده بهینه از امکانات موجود و همچنین همکاری‌های دو جانبه بحث و تبادل نظر کردند.

تبادل بازیکن در رده‌های پایه و توسعه رشته‌های ورزشی مشترک در باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و آکادمی صربستان نیز یکی از محورهای اصلی جلسه مذکور بود.

درادامه این جلسه پرفسور لوکمان پدر ورزش صربستان و بنیان گذار  آکادمی ملی ورزش بلگراد ضمن ابراز خوشحالی از ارتباط با باشگاهی با پیشینه بزرگ و امکانات همچون ذوب آهن، در ارتباط با گسترش و استحکام بیشتر روابط فی‌مابین اظهار امیدواری کرد.

در این جلسه پروفسور یاسنیچ مدیر فنی مرکز بلگراد، مدیر آموزش ‌و مدیر استعدادیابی آکادمی مذکور به همراه گودرزی (مترجم) و پورکیان رابط بین آکادمی بلگراد و ایران نیز حضور داشتند.

علی احسانی معاونت فنی ورزشی باشگاه ذوب‌آهن که به همراه نواب شوقی مدیر آکادمی ذوب آهن و هیاتی از این باشگاه در جلسه حضور داشتند ضمن بیان تاریخچه مختصری از باشگاه ایرانی، تجربیات فنی و ورزشی و رشته‌های فعال در باشگاه ذوب‌آهن پیرامون ارتباطات هرچه بیشتر این دو آکادمی در آینده اظهار آمادگی کامل کردند.

در این جلسه همچنین احسان ادیبی مدیر فنی آکادمی و مسئول آموزش آکادمی، محسن صمدی مسئول طرح توسعه و جوانان آکادمی و مترجم و پیمان صداقت نیا مدیر فنی بسکتبال آقایان از باشگاه ذوب آهن نیز حضور داشتند.

7474